گل محمدی: ببخشید نه، من با نکونام کار دیگری داشتم!

سرمربی پرسپولیس درباره بازگشت پرسپولیس در این بازی صحبت کرد و برخی می گویند گل دوم پرسپولیس آفساید بود. من هنوز صحنه را ندیده ام اما از آنجایی که برخی از کارشناسان گل را تایید کرده اند و برخی آن را آفساید می دانند، کارشناسان داوری باید بنشینند و صحنه های گل را از نزدیک ببینند. امیدوارم این اتفاق نیفتاده باشد و گل سالم باشد.

او اضافه کرد : این تیم توانایی بقا در لیگ برتر را دارد. از بازیکنانمان هم تشکر می کنم. جو ورزشگاه سنگین است، هواداران آبادانی هم حضور دارند، زمین هم برای بازی فوتبال سنگین بود. در این شرایط با یک گل عقب افتادیم، اما بازیکنان خیلی سریع خودشان را پیدا کردند و می‌دانستند چطور در بازی تمرکز کنند و می‌دانستند چطور از موقعیت‌هایشان استفاده کنند. آنها ذهنیت خوبی برای پیروزی داشتند. واقعا از تک تک آنها تشکر می کنم. آنها در 90 دقیقه ای که در نهایت برنده شدیم فشار زیادی داشتند و از همه بازیکنان تشکر می کنم.

گفت بازی تو همیشه دنبال دو رقیبت استقلال و سپاهان است. باید تعادل بین رقبا برقرار باشد. در مورد مسابقات آینده مان هم می گویم که 9 روز بازی نکنیم و بعد از آن فشرده سازی زیاد است که برای تیم ما خیلی ضرر دارد. ما هم نامه نوشتیم و صحبت کردیم، اما متأسفانه کار خودشان را می کنند. من مشکل را به مدیر باشگاه گفتم. متاسفانه بدون در نظر گرفتن شرایط تیم ما برنامه ریزی کردند و این ظلم بزرگی در حق ما است. از سهیل مهدی تقاضا داریم وارد این فایل شود.

گل محمدی گفت: پرسپولیس در 20 دقیقه پایانی بازی دفاعی بود برخی از اینها طبیعی است. دشمن می خواهد جبران کند. البته گاهی اوقات بازی را با فشار بالا شروع می کردیم و حریف را مجبور می کردیم در زمین خودش بازی کند. در ادامه یک مهاجم را کم کردیم و به دفاع اضافه کردیم و این به خاطر توپ های بلندی که ارسال می شد کار را برایمان راحت کرد اما در آن دقایقی که می گویید موقعیت خاصی به حریف ندادیم و توانستیم بازی را کنترل کنید

سرمربی پرسپولیس در خصوص تماس تلفنی خود با جواد نکونام توضیحاتی داده است.

گل محمدی: ببخشید نه، من با نکونام کار دیگری داشتم!

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: بازی خوبی بود و بعد از 2-1 می توانستیم گل های بیشتری بزنیم اما در ضربات آخر بی دقت بودیم. در مجموع فوتبال فوق العاده ای از سوی هر دو تیم ارائه شد و انشالله باز هم این روند پیروزی را ادامه خواهیم داد. بعد از دو هفته بدون نتیجه، این پیروزی برای ما بسیار مهم بود. باید روی دو بازی بعدی لیگ که میزبان هر دو بازی و بازی پلی آف با سپاهان هستیم بیشتر تمرکز کنیم و به روند خوب خود ادامه دهیم..

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یحیی گل محمدی با حضور در نشست خبری پس از پیروزی پرسپولیس مقابل صنعت نفت اظهار داشت: ابتدا درگذشت بلاژویچ را به جامعه فوتبال تسلیت می گویم و دوم اینکه فراموش نکنیم. زادگاه ما و هموطنان عزیزمان در این هوای سرد به کمک نیاز داریم آنها خیلی دارند. از نظر نتیجه بازی خوبی بود برای ما و نوع بازی ما، بازی سنگینی بود. ما این بازی را پیش بینی کرده بودیم. نفت آبادان همه حریفان را به دردسر می اندازد. قبل از بازی هم گفتم نفت خیلی پیشرفت کرده و بازی مقابل این بازیکنان تکنیکی در خط مقدم سخت است. دیدید که ما هم تعجب کردیم. برایشان آرزوی موفقیت دارم. این تیم توانایی قرار گرفتن در میانه های جدول را دارد.


سرویس خبر شماره: 1869389
19 فوریه 1401 در 8:53 ب.ظ
113.8K امتیاز خبر|

36نقطه نظر

حتی اگر این کار را انجام دهم، چیزی را از دست نمی دهم

سرمربی پرسپولیس گفت: می دانید چه کسی این کار را کرده است؟ اگر زنگ بزنم و عذرخواهی کنم اشکالی ندارد. بحث عذرخواهی نبود، برایشان آرزوی موفقیت کردم. بعد از بازی او را ندیدم چون در سکوها بود. برای تیم جواد و فولاد خوزستان به خصوص در مسابقات آسیایی آرزوی موفقیت دارم. نکاتی بود که باید به او می گفتم که در جریان است. اگر عذرخواهی کنم چیزی برایم از دست نمی رود. هر جا کاری کردم حتما عذرخواهی می کنم اما همه دیدند که چطور شد و در بازی چه گذشت.جواد یکی از مربیان خوب ماست و برای موفقیت در آسیا نیاز به حمایت دارد.



مجله اخبار فوتبال داخلی