دادگاه سیتی آغاز شد: روسای لیگ برتر در لندن


سرویس خبر شماره: 1869538
20 فوریه 1401 ساعت 20:12
4.4K امتیاز خبر|

3نقطه نظر

نشست مالکان و مدیران باشگاه های لیگ برتر هر سه ماه یکبار برگزار می شود. انتظار می رود جلسه امشب تا دیروقت ادامه داشته باشد. گزارش ها حاکی از آن است که منچستریونایتد، چلسی، لیورپول و آرسنال به شدت در تلاش هستند تا سایر باشگاه های لیگ برتری را متقاعد کنند که به طور جمعی خواستار مجازات سختی برای منچسترسیتی شوند.

روزنامه ایندیپندنت در گزارش خود می نویسد که انتظار می رود جلسه امشب پرتنش باشد و نمایندگانی از باشگاه های مختلف به سمت نهادهای مختلف و باشگاه های رقیب اشاره کنند. موضوع اصلی مورد بحث در این نشست، نتیجه تحقیقات چهار ساله درباره وضعیت مالی منچسترسیتی است. بر اساس همین تحقیقات، لیگ برتر منچسترسیتی را به بیش از 100 نقض قوانین مالی متهم کرد.

سهامداران عمده باشگاه های لیگ برتری امشب در نشستی در لندن در خصوص اتهامات منچسترسیتی شرکت می کنند.

دادگاه سیتی آغاز شد: روسای لیگ برتر در لندن

اگر در نهایت کمیسیون مستقل رسیدگی به پرونده شهر تصمیم به محکومیت این باشگاه بگیرد، شهروندان در معرض مجازات شدید قرار خواهند گرفت. علاوه بر جریمه مالی سنگین، این باشگاه در معرض خطر کسر امتیاز و حتی سقوط به دسته پایین تر قرار دارد. اما یکی از تشویق های سیتی این است که روند قانونی این پرونده زمان بر است و حداقل چند سال طول می کشد تا حکم نهایی اجرا شود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

خبرنگارانی که امروز در خارج از هتل چرچیل در لندن بودند از ورود تاد بولی مالک باشگاه چلسی، آماندا استاویلی مدیر باشگاه نیوکاسل و پل باربر رئیس باشگاه برایتون خبر دادند.

1800275

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، گزارش ها از انگلیس حاکی از آن است که نمایندگان مالکان 20 باشگاه لیگ برتر انگلیس برای شرکت در جلسه امشب برای بررسی پرونده تخلفات مالی منچسترسیتی به لندن سفر کرده اند.

1800276