درویش، مدیرعامل پرسپولیس پس از خصوصی سازی


سرویس خبر شماره: 2016844
6 مه 1403 ساعت 3:30 ق.ظ.
133 امتیاز خبر

0نقطه نظر

رضا درویش به عنوان بخشی از کنسرسیوم مشترک بانک‌های خریدار سهام پرسپولیس، همراه با مدیریت بانک شهر، سرپرست این باشگاه شد.

درویش، مدیرعامل پرسپولیس پس از خصوصی سازی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بالاخره مالکیت کنسرسیوم بانک های خریدار 85 درصد سهام پرسپولیس نهایی و رسمی شد تا این رویداد در آخرین روز از تقویم کنفدراسیون فوتبال آسیا نهایی شود. صدور پروانه حرفه ای ، و با بارگذاری مدارک لازم بحث مالکیت مشترک مغرب زمین به پایان می رسید.

اما در نهایت کنسرسیومی متشکل از شش بانک اکثریت سهام شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس را به سرپرستی بانک شهر در اختیار گرفت.

بانک شهر 30 درصد سهام پرسپولیس را در اختیار دارد، اما با مدیریت این کنسرسیوم، تقریبا 5 درصد از سهام اقتصاد نوین، رفاه و صادرات در اختیار بانک شهر خواهد بود و تقریبا 45 درصد سهام متعلق به بانک شهر است. به این بانک

2010041

مدیرعامل بانک شهر امروز اعلام کرد که هیچ تغییری در رأس هرم مدیریتی باشگاه پرسپولیس ایجاد نخواهد شد زیرا درویش روابط بسیار خوبی با مدیران این باشگاه داشته و در مدت دو سال و چهار ماه ریاستش در راس باشگاه پرسپولیس همکاری مستمری با مدیران این بانک داشت.

با این شرایط درویش حداقل تا پایان فصل جاری یعنی دو ماه دیگر مدیرعامل پرسپولیس خواهد بود و پس از آن با تغییر هیات مدیره و با اکثریت آرا مدیرعامل جدید انتخاب خواهد شد. نمایندگان بانک شهر در هیات مدیره، احتمال ادامه حضور درویش در سمت فعلی خود را دارند.

مجله اخبار فوتبال داخلی