اولین بازی اتان ویتلی 250 اولین بازی آکادمی منچستریونایتد را به همراه داشت – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد

منچستریونایتد چهارشنبه شب با شکست 4-2 شفیلد یونایتد به مسیرهای پیروزی بازگشت.

ضعف‌های دفاعی آشنا و لحظات پر هرج و مرج که فصل را مشخص کرده‌اند، طبق معمول در اولدترافورد نمایش داده می‌شوند، اما برونو فرناندز، همانطور که بارها و بارها انجام می‌دهد، تفاوت‌آفرین برای یونایتد بود.

دو گل و یک پاس گل او، یونایتد را به پیروزی رساند و در رده ششم لیگ قرار گرفت.

با این حال، چیزی که به احتمال زیاد از آن شب بیشتر به خاطر خواهد ماند، زمانی بود که قهرمان زیر 18 سال، اتان ویتلی، به عنوان بازیکن تعویضی در دقیقه 89 بازی وارد زمین شد تا دویست و پنجاهمین فارغ التحصیل آکادمی منچستریونایتد به عنوان نماینده باشگاه شود.

این جوان متولد استوکپورت سه‌شنبه شب از قهرمانی‌های خود تازه بود، زمانی که یونایتد موفق شد 2-1 سیتی را شکست دهد و جام زیر 18 سال لیگ برتر را به دست آورد.

این مهاجم جوان اخیراً در حالی که شیاطین سرخ زیر 18 سال لیورپول را 1-9 شکست دادند، هت تریک کرد.

تیم اولدترافورد دارای سابقه غنی از جوانان خونین است و در سال 1931، تام مانلی اولین محصول آکادمی بود که نماینده باشگاه بود.

93 سال بعد، ویتلی دویست و پنجاهمین شد.

این باشگاه همچنین افتخار می کند که از سال 1937 فارغ التحصیل آکادمی در هر تیمی حضور داشته باشد، رکوردی که هیچ مربی یونایتد جرات شکستن آن را ندارد.

شایسته است که در این فصل به نقطه عطف شگفت انگیزی دست یابیم، زیرا علیرغم تاریکی کمپین فعلی، تعهد تیم به جوانان نور درخشانی از امید به بهتر شدن اوضاع بوده است.

محصولات آکادمی، کوبی ماینو و الخاندرو گارناچو دو بازیکن تاثیرگذار این تیم بوده‌اند و حتی اسکات مک‌تومینای بسیار بداخلاق با 10 گل از خط میانی، از جمله گل اول در نیمه‌نهایی جام حذفی مقابل کاونتری سیتی، نقش داشته است.

از روزگار بابی چارلتون و جورج بست، کلاس 92 پل اسکولز و رایان گیگز و جدیدترین نسل، شیاطین سرخ همیشه به سه ایده آل اعتقاد دارند.

جوانان. شجاعت. موفقیت


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.



https://thepeoplesperson.com/2024/04/25/ethan-wheatleys-debut-brings-up-250-academy-debuts-for-manchester-united-279337/ منبع: