دفاع از آنچلوتی به دلیل انتقاد از عملکرد دفاعی تیمش

درست است که رئال مادرید چهارشنبه گذشته به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافت، اما عملکرد دفاعی آنها مقابل منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد، انتقادات گسترده ای را از همه جانبه به همراه داشت.

در بازی برگشت مقابل سیتی، رئال یک گل زودهنگام از رودریگو به ثمر رساند و سپس به دفاع همه جانبه روی آورد، اما در نیمه دوم گل تساوی را واگذار کرد. آنها با ادامه روند دفاعی خود توانستند مسابقه را به ضربات پنالتی بکشانند و در نهایت پیروز شوند. با این حال کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید معتقد است که همه هواداران از صعود رئال خوشحال هستند و هیچکس از سبک بازی دفاعی مقابل سیتی ناراحت نشد.

رئال مادرید پس از صعود ملایم به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید به لالیگا بازگردد و روز یکشنبه مهمترین بازی فصل مقابل بارسا برگزار می شود که می تواند قهرمان فصل را مشخص کند. رئال 8 امتیاز بیشتر از بارسا دارد و شانس اول قهرمانی آنهاست. پیروزی مقابل بارسا، 5 هفته مانده به پایان فصل، به معنای نزدیک شدن رئال مادرید به قهرمانی در جام حذفی خواهد بود.

کارلو آنچلوتی در نشست خبری این دیدار گفت: به خوبی ریکاوری کرده ایم اما بازیکنانی هستند که نیاز به یک روز استراحت دارند مثلا مندی امروز تمرین نکرد و بهترین تیم ممکن را یکشنبه می فرستم.

آنچلوتی در پاسخ به انتقادات نسبت به بازی رئال مقابل سیتی گفت: من شگفت زده نشدم و همه می توانند نظر خود را داشته باشند. have it تا کنون هیچ طرفدار غمگینی پیدا نکرده ام و همه از صعود خوشحال هستند.

کارلتو در مورد جدایی ناچو در پایان فصل گفت: این آینده اوست و او باید بگوید چه کاری می خواهد انجام دهد. او مقابل سیتی بازی تماشایی انجام داد و در سطح بالایی قرار داشت. ناچو مدافع بزرگی بود، هست و خواهد بود.

سرمربی ایتالیایی در مورد امتناع والورده و میلیتائو از زدن پنالتی مقابل سیتی گفت: «ما این ایده را داریم که از بازیکنان بپرسیم که در چه وضعیتی هستند. فکر می کنم همه به پیروزی سیتی کمک کردند، مانند کپا که در ضربات پنالتی به لونین توصیه خوبی کرد و البته باید به مربی دروازه بان ها تبریک بگویم.

سرمربی رئال مادرید در مورد شرایط میلیتائو گفت: “او می تواند در ترکیب اصلی قرار بگیرد و فقط چند دقیقه زمان نیاز دارد تا برای مسابقه آماده شود.” او می خواهد بازی کند و بله، ممکن است این یک گزینه باشد.

او همچنین درباره قهرمانی لالیگا گفت: ما خیلی نزدیک هستیم، بارسا حریف بسیار مهم و جنگنده ای است اما مثل همیشه ال کلاسیکو است.

سرمربی کهکشانی ها درباره بازی با 5 مدافع نیز گفت: از ابتدا این شکل بازی را رد می کنم اما در طول بازی شاید با 5 مدافع کار کنیم. یا هفت مدافع یا با دو دروازه بان، اما ما اتوبوس را پارک نمی کنیم.

بیشتر بخوانید: شانسی نیست، اما چه شکست باشکوهی/ گواردیولا از سرمربی سابقش یاد کرد

سرویس اخبار فوتبال خارجی