آرن اسلات به عنوان نام جدید در میان “مورد علاقه” سرمربی بعدی لیورپول ظاهر شد – لیورپول اف سی

آرن اسلات، سرمربی فاینورد، با رد تاتنهام، به عنوان یک نام غافلگیرکننده در میان “مورد علاقه” ها برای هدایت بعدی لیورپول ظاهر شده است.

در حالی که تمرکز روی روبن آموریم، مدیر باشگاه اسپورتینگ است، این ادعا که لیورپول در انتخاب جانشین یورگن کلوپ “شجاع و محبوب” خواهد بود، بر این فتنه افزوده است.

شاید، مانند ژابی آلونسو، سرمربی محبوب قرمزها نباشد.

نام‌های دیگری نیز برای این کار تبلیغ می‌شود، از جمله اسلات، مدیر فاینورد، که پس از رد کردن تاتنهام در تابستان گذشته، بر یک کمپین تاثیرگذار دیگر نظارت دارد.

او اکنون با شانس 12/1 کمتر از آموریم (2/7) و مساوی با روبرتو دزربی (12/1) در بین بنک‌سازان برای جایگزینی کلوپ دومین مورد علاقه است.

آرن اسلات کیست؟

اسلات، هافبک سابق 45 ساله‌ای که دوران بازی‌اش به طور کامل در هلند سپری شد، زندگی خود را به عنوان سرمربی با AZ آلکمار آغاز کرد.

او که پیش از فصل 2021/22 به فاینورد پیوست، تیم روتردام را به مقام سوم در Eredivisie هدایت کرد و سپس عنوان قهرمانی را در کمپین بعدی به دست آورد.

این منجر به علاقه تاتنهام شد زیرا آنها به دنبال جایگزینی برای آنتونیو کونته بودند، اما او پیشرفت آنها را به نفع ماندن در فاینورد رد کرد.

این بار تیم او در مسیر دوم قرار گرفتن پس از PSV آیندهوون است و روز شنبه در فینال جام KNVB با NEC Nijmegen رقابت خواهد کرد.

فاینورد اخیراً به خاطر شکست 6-0 آژاکس، تیتر خبرها را به خود جلب کرد که در آن حریفان خود را تنها به یک شوت محدود کردند و 30 ضربه خود را به سمت دروازه زدند.

آیا او می تواند هدایت لیورپول را بر عهده بگیرد؟

2GH9K8F شماره تصویر: 40485016 25 اکتبر 2015 - لیورپول، بریتانیا - مالک لیورپول، جان دبلیو هنری به همراه همسرش لیندا پیزوتی. - لیگ برتر بارکلیز - لیورپول مقابل ساوتهمپتون - ورزشگاه آنفیلد - لیورپول - انگلیس - 2015 اکتبر.

دلایلی برای این باور وجود دارد که اسلات در تحقیقات مبتنی بر داده های لیورپول در مورد مدیران بالقوه آنها امتیاز بالایی کسب می کند.

او نه تنها از افتخارات حمایت از او برخوردار است – قهرمانی در Eredivisie در فصل گذشته و نایب قهرمانی در لیگ کنفرانس اروپا در فصل 2021/22 – بلکه مارک جذاب فوتبال او نیز توجه ها را به خود جلب کرده است.

او تمایل خود را برای ادغام جوانان نشان داده است و به عنوان یک مرد-مدیری قوی دیده می شود، در حالی که تیم گلزن آزاد او دومین تفاضل گل برتر در این فصل اردیویسه (+54) را دارد.

اسلات در بحبوحه گمانه زنی ها مبنی بر انتقال به تاتنهام در این زمان در سال گذشته، به نقل از اسکای اسپورت گفت: «گام بعدی من یک باشگاه در هلند نخواهد بود.

“اگر این قدم بعدی من است، پس من کاملا شکست خورده ام. گام بعدی عادی رفتن به خارج از کشور خواهد بود و من همیشه گفته ام بهترین لیگ دنیا لیگ برتر است.

https://www.thisisanfield.com/2024/04/arne-slot-emerges-as-new-name-among-liverpool-next-manager-favourites/ منبع: