دی بروین: بیایید مثل خودمان بازی نکنیم، با رئال مادرید بازی خواهیم کرد

کوین دی بروین صعود مخفیانه سیتی به فینال را تکرار نمایش قدرتمند بازی خارج از خانه مقابل رئال می داند.

وضعیت تیم: فکر می کنم در بهترین شرایط برگشته ایم. روحیه تیمی بالاست و شاید تنها انتقادی که می توان به سیتی وارد کرد این است که ما هنوز موفق به قهرمانی در لیگ قهرمانان نشده ایم. با این حال، امسال اتحاد و انسجام ما در لیگ قهرمانان بسیار خوب بوده است و امیدوارم به فینال برسیم.


سرویس خبر شماره: 1822540 |
13 ارديبهشت 1401 ساعت 17:09 |
667 امتیاز خبر|

2نظرات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دیدار برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین رئال مادرید و منچسترسیتی فردا در برنابئو برگزار می شود. در بازی رفت، سیتی 4-3 رئال را شکست داد. با این حال او این شانس را داشت که گل های بیشتری بزند. کوین دی بروین در دقیقه دوم دروازه رئال را باز کرد و گابریل ژسوس، فیل فودن و برناردو سیلوا پس از او وارد دروازه رئال شدند.

کوین دی بروین ستاره بلژیکی سیتی در نشست خبری این دیدار اعلام کرددر سال 2016 ما در همان ورزشگاه مقابل رئال مادرید قرار گرفتیم و شکست خوردیم، اما حالا سیتی تیمی کاملا متفاوت از 6 سال پیش است. ذهنیت تیم تغییر کرده است و ما در سطح بالاتری از نظر تجربه و ما خیلی بهتر از قبل بازی می کنیم.” رئال در سال 2016 خیلی بهتر از ما بود و حتی به یاد دارم که برتری آنها به حدی بود که بازی برگشت کمی خسته کننده شد.

امکان صعود: اگر مثل خودمان کار کنیم، شانس خوبی خواهیم داشت و می توانیم یکی از بهترین تیم های دنیا را حذف کنیم. ما باید این کار را انجام دهیم و اگر نتوانیم بازی را دنبال کنیم، رئال می تواند ما را شکست دهد. رئال مادرید تیم بسیار قدرتمندی است و می دانم که همه منتظر دیدن این بازی هستند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

فیل فودن:من او را از زمانی که خیلی جوان بود می‌شناختم. او کیفیت فوق‌العاده‌ای دارد و اکنون فقط یک مرد جوان با استعداد نیست، بلکه یکی از ماست.»

سبک بازی: ” بستگی به بازی دارد.هدف من همیشه کمک به تیم بوده است و هر بازی داستان خودش را دارد. نمی‌دانم الان در بهترین حالتم هستم یا نه، اما همیشه سعی می‌کنم روند ثابتی داشته باشم.