رئال مادرید-لایپزیگ، نبرد کهکشانی ها با پسران لاماسیا


سرویس خبر شماره: 1987888
28 دسامبر 1402 در 02:31
447 امتیاز خبر

2نقطه نظر

نتایج مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا (4)

لایپزیگ و رئال مادرید در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

رئال مادرید-لایپزیگ، نبرد کهکشانی ها با پسران لاماسیا

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امروز انجام شد و تیم های مرحله حذفی با رقبای خود آشنا شدند و اکنون باید خود را برای دیدارهای این دوره از مسابقات آماده کنند. در یکی از بازی های امروز رئال مادرید به مصاف لایپزیگ می رود. لایپزیگ روزهای پرنوسانی دارد و رئال مادرید با توجه به تعداد مصدومیت هایی که دارد نمی داند در این دیدار با چه شرایطی روبرو خواهد شد!

رئال مادرید – لایپزیگ
این دو تیم در مرحله گروهی فصل قبل با یک پیروزی رئال و یک پیروزی در یک گروه هم گروه بودند. حالا با گذشت زمان این بار آنها در مرحله یک هشتم نهایی با تیمی متفاوت از سال گذشته روبرو خواهند شد.

1968228

لوئیس اوپندا-جود بلینگهام
دو گلزن برتر این فصل اروپا، هر دو جوان. اوپندا در 23 سالگی برای نسل جدید فوتبال به غول بلژیکی تبدیل شده است تا جای لوکاکو را بگیرد و با زدن 10 گل و دادن 4 پاس گل در 15 بازی، این نوید را می دهد که فصل به فصل پیشرفت بیشتری خواهد کرد و رقیبش در پنج قهرمانی معتبر اروپا بلینگهام با 13 گل در 15 بازی به عنوان مهاجم کاذب و هافبک تهاجمی بهترین گلزن لالیگا اسپانیا است.

1964542

پسران کاتالونیا مقابل مادرید
اولمو، ژاوی سیمونز و الیز موریبا، سه ستاره تیم مارکو رز در این فصل، هر سه محصول آکادمی لاماسیا هستند و هر کدام با داستانی متفاوت آلمان را ترک کردند، اما حالا این شانس را دارند که پاس رئال مادرید را بگیرند. به عنوان ستاره های آینده بارسلونا!

تیمو ورنر و خاطرات مشترک با رودیگر و کپا
روزهای خوشی که این مهاجم آلمانی در چلسی تحت مالکیت رومن آبراموویچ در کنار کپا و رودیگر تجربه کرد، مدت هاست گذشته است، اما تغییرات در چلسی و ماجراجویی این سه نفر به اندازه ای بوده است که هر کسی فکرش را می کرد. چند سالی است که چلسی با حضور توخل و شاگردانش برای دومین بار قهرمان اروپا شد.

مجله اخبار فوتبال خارجی