غیر منتظره؛ غیبت رونالدو در لیست یونایتد برای دربی!

به نظر می رسد مارکوس رشفورد ستاره جوان و انگلیسی یونایتد امشب در نوک خط حمله این تیم با کریستیانو رونالدو بازی خواهد کرد و ستاره پرتغالی در خانه و تلویزیون این دیدار حساس را تماشا خواهد کرد.

نباید فراموش کرد که رونالدو طی دو دهه گذشته 15 بار با لباس یونایتد و رئال مادرید به مصاف سیتیزن ها رفته است و آمار او مقابل این تیم مانند دیگر تیم های بزرگ نیست. رونالدو در 15 بازی مقابل منچسترسیتی 5 گل به ثمر رسانده است و رکورد گلزنی او مقابل سیتی در این سه بازی دستاورد بزرگی نیست.

اما عکس هایی که دیروز از بازیکنان منچستریونایتد در هتل لوی منتشر شد، تایید می کند که کریستیانو رونالدو و ادینسون کاوانی، دو مهاجم و گلزن باتجربه این تیم، در لیست 21 انتخابی رالف رنگنیک قرار ندارند. به این ترتیب ستاره 37 ساله پرتغالی یونایتد معمولا در دربی حساس مقابل سیتی غایب است و حتی روی نیمکت ذخیره یونایتد هم نخواهد بود.


سرویس خبر شماره: 1813925 |
15 مارس 1400 در 12:25 بعد از ظهر |
7,160 |

1نظرات

تصمیم بحث برانگیز رالف رنگنیک؛

البته سال 2022 برای کریستیانو رونالدو به هیچ وجه خوب شروع نشده است و ستاره پرتغالی با افت قابل توجهی در آمار گلزنی مواجه شده است. با این حال او همچنان با 15 گل بهترین گلزن فصل شیاطین سرخ است و در صورت شکست یونایتد در دربی امروز، بدون شک رالف رنگنیک به دلیل این تصمیم بحث برانگیز و مهم مورد انتقاد شدید قرار خواهد گرفت.

اخبار حاکی از آن است که کریستیانو رونالدو در ترکیب منچستریونایتد برای دربی حساس مقابل منچسترسیتی حضور ندارد.

در ابتدای فصل، کریستیانو رونالدو نزدیک بود به منچسترسیتی برود، اما در نهایت در ساعات پایانی نظرش تغییر کرد و پس از 13 سال با پیراهن قرمز پوشید. حالا امشب در دربی منچستر شیاطین سرخ چاره ای جز پیروزی مقابل سیتی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان ندارند و شاگردان پپ گواردیولا نمی خواهند صدر جدول را از دست بدهند.

لیست یونایتد برای این دربی حساس به شرح زیر است:
دیوید دخیا، دین هندرسون، تام هیتون، دیگو دالوت، آرون ون بیساکا، فیل جونز، هری مگوایر، اریک بای، ویکتور لیندلوف، الکس تلس، نمانیا ماتیچ، اسکات مک تومینا، فرد، پل پوگبا، هانیبال مجبری، جسی لینگارد، خوان ماتا ، برونو فرناندز، گیدئون سانچو، آنتونی آلاگا، مارکوس راشفورد



مجله اخبار فوتبال خارجی