فیلم: ساوت گیت یکی از بهترین های تاریخ انگلیس است

ترکیب احتمالی تیم ملی آلمان: جایگزینی آنتونی رودیگر تعلیق شد؟ این در مورد اعتماد به نفس بازیکنان به دلیل کیفیتی است که دارند. دروازه بان اصلی آلمان؟ فکر می کنم مارک آندره ترشتگن فردا شب در ترکیب اصلی ما خواهد بود. جمال موسیالا نیز در ترکیب اصلی قرار دارد و فکر نمی کنم از این موضوع غافلگیر شود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان از گرت ساوتگیت همتای انگلیسی نیمکت نشین خود حمایت کرد.

فیلم: ساوت گیت یکی از بهترین های تاریخ انگلیس است

هانسی فلیک گفت: ترکیب تیم ملی انگلیس فوق‌العاده است و بازیکنان باکیفیت زیادی در این تیم حضور دارند. البته همه چیز طبق برنامه پیش نمی‌رود، سرمربی همیشه مورد انتقاد قرار می‌گیرد. اما گرت ساوت‌گیت یکی از بهترین سرمربی‌ها محسوب می‌شود. مربیان تاریخ فوتبال انگلیس و آنها تیم هستند. آنها با کیفیت هستند، بنابراین ما باید نمایش خوبی ارائه دهیم تا به نتیجه دلخواهمان برسیم.”


سرویس خبر شماره: 1845251
03 مه 1401 ساعت 9:30 ب.ظ.
9.2 هزار امتیاز خبر|

هفتنقطه نظر

به گزارش “ورش سه”، نتایج تیم ملی انگلیس در ماه های اخیر به ویژه لیگ ملت های اروپا خوب نبوده و سال آینده باید در رده دوم این رقابت ها به میدان برود. این اتفاق انتقادهایی را نسبت به عملکرد گرت ساوت گیت در فاصله دو ماه از شروع جام جهانی برانگیخت و حتی برخی خواستار اخراج او شدند. اما در آستانه جدال آلمان و انگلیس، هانسی فلیک به تمجید از ساوت گیت پرداخت و او را یکی از بهترین مربیان تاریخ انگلیس خواند.