من همیشه رویای بازی برای رئال مادرید را داشتم

من قبلاً مشهور بودم، اما بازی برای رئال مادرید متفاوت است. کارلو آنچلوتی یکی از بهترین مربیان فوتبال جهان محسوب می شود و توانسته است جام های مختلفی را در کشورهای مختلف کسب کند. چه در ترکیب ثابت باشم و چه روی نیمکت، آنچلوتی به من اعتماد به نفس زیادی می دهد.


سرویس خبر شماره: 1845250
3 اردیبهشت 1401 ساعت 9:46 بعد از ظهر |
2K امتیاز خبر|

3نقطه نظر

ادوارد کاماویگا:

ادواردو کاماویگا گفت: “بازی در رئال مادرید رویای من و رویای کودکی من بود. رئال مادرید بزرگترین باشگاه جهان است و زمانی که آنها با من قرارداد بستند شکی نداشتم که پیراهن این تیم را بر تن خواهم کرد.” تفاوت بین بازی در رن و رئال مادرید گاهی اوقات وقتی به کشورهای دیگر سفر می کنم در ابتدا احساس می کنم شاید مردم مرا نشناسند، اما این اتفاق می افتد و تمام دنیا بازی های رئال مادرید را تماشا می کنند.

ادواردو کاماویگا، ستاره فرانسوی رئال مادرید از بازی در این تیم بسیار خوشحال است.

من همیشه رویای بازی برای رئال مادرید را داشتم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بیش از یک سال از انتقال ادواردو کاماویگا از باشگاه رن به رئال مادرید می گذرد و این هافبک جوان فرانسوی اعتماد باشگاه و کارلو آنچلوتی را جلب کرده است. کاماویگا در مصاحبه ای با مجله AS مدعی شد که همیشه آرزوی بازی برای رئال مادرید را داشته و زمانی که پیشنهاد این تیم رسید هرگز تردید نکرد.

در این تیم از لوکا مودریچ و تونی کروس در این مدت چیزهای زیادی یاد گرفتم. شیوه تمرین، استراحت، عملکرد بعد از تمرین و هر کاری که کروس و مودریچ در زمین انجام می دهند به من علاقه مند است و به نفعم خواهد بود.



مجله اخبار فوتبال خارجی