لالیگا دوباره با ثروتمندان سقوط کرد!/ نقل و انتقالاتی که باعث عصبانیت رئیس شد

سازمان لیگ اسپانیا در بیانیه‌ای درباره تصمیم خود مبنی بر شکایت از لیگ قهرمانان فصل گذشته و لیگ برتر انگلیس نوشت: این هفته، لالیگا شکایت خود را از پاریسن ژرمن مانند منچستر به یوفا ارائه کرد. شهر در ماه آوریل . دلیل این تصمیم کشف تداوم تخلفات این دو باشگاه در اجرای قانون بازی جوانمردانه مالی بوده است. سازمان لیگ اسپانیا معتقد است فعالیت این دو باشگاه اکوسیستم و ثبات فوتبال را بر هم می زند زیرا با تزریق پولی که از طریق فوتبال به دست نیامده است باعث تورم مصنوعی بازار فوتبال می شود.

در حالی که ظاهرا امباپه از تمدید قراردادش با پاری سن ژرمن برای پیوستن به رئال مادرید خودداری کرد، ناگهان اعلام شد که او با قبول پیشنهاد 650 هزار پوندی در هفته، قراردادش را برای 3 سال دیگر با پاری سن ژرمن تمدید کرده است. مدتی بعد منچسترسیتی دیگر تیم تحت مدیریت اعراب خلیج فارس با ارلینگ هالند دیگر بازیکن جوان محبوب فوتبال اروپا قرارداد امضا کرد. به این ترتیب پس از مدت ها لالیگا نتوانست بهترین ستارگان فوتبال جهان را جذب کند و همین موضوع خشم رئیس لیگ اسپانیا را نیز برانگیخت و او را مجبور به شکایت از سیتی و پی اس جی به یوفا کرد. .

منچسترسیتی و پاری سن ژرمن مدت هاست که درباره دور زدن قوانین فیرپلی مالی یوفا با استفاده از قراردادهای جعلی مورد بحث قرار گرفته اند، اما به نظر می رسد بازدارندگی قوانین انضباطی یوفا برای جلوگیری از این اتفاق کافی نیست.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

همانطور که پس از تمدید جنجالی قرارداد کیلیان امباپه با پاری سن ژرمن اعلام شد، لیگ فوتبال اسپانیا (لالیگا) از پاری سن ژرمن به دلیل عدم رعایت قانون فیرپلی مالی به یوفا شکایت کرد.