منچستریونایتد جانشین کازمیرو را در آکادمی خود در جک فلچر دارد – اخبار نقل و انتقالات منچستریونایتد


این یک منظره دلچسب برای هواداران منچستریونایتد است که حتی در شرایط ناراحتی پس از سر الکس فرگوسن در این باشگاه، آکادمی همچنان درخشان بوده است.

در واقع، آخرین تجدید حیات تحت رهبری اریک تن هاگ توسط شخصیت هایی که در Carrington در قالب آلخاندرو گارناچو، اسکات مک تومینای، کوبی ماینو و غیره ساخته شده اند، هدایت می شود.

اریک تن هاگ به خاطر مدیریتش با محصولات آکادمی ستایش می کند و با وجود یک موقعیت مشکل احتمالی که به زودی در تیم اصلی ظاهر می شود، یک چشم انداز جدید می تواند در بال ها منتظر بماند.

کاسمیرو که در 30 سالگی قرارداد امضا کرد، همیشه قرار بود یک حرکت کوتاه مدت باشد و فرم او در این فصل ثابت شده است.

نیاز به جانشینی خواهد بود و دقایق او حداکثر در یک یا دو فصل باید مدیریت شود.

درست به موقع برای معرفی جک فلچر با تصویر تیم اصلی. جک، پسر دارن فلچر، طرفدار مورد علاقه یونایتد، در ابتدای فصل به همراه برادرش تایلر از منچسترسیتی به یونایتد پیوست.

این هافبک با مشخصات کامل خود به عنوان یک هافبک بلافاصله در میان رده های جوانان در Carrington تبدیل به محبوب شد.

جک در اولین فصل حضورش در تیم زیر 18 سال، در سن 16 سالگی، تنها 31 درصد از تمام دقایق موجود را در 5 بازی بازی کرده است، اما با این حال توانسته یک گل و دو پاس گل بدهد.

بنابراین، چگونه جک فلچر جایگزین ایده آل کازمیرو در دراز مدت است؟ در اینجا نگاهی به پروفایل پسر دارن فلچر می اندازیم.

سبک بازی جک فلچر و معمای Casemiro

اول از همه، چیزی که بلافاصله ظاهر می شود این است که جک فلچر نیز مانند کازمیرو چپ پا است. برای هافبکی که توپ را از مدافعان میانی خود دریافت می کند، داشتن آن زاویه پاس، کیفیتی است که اریک تن هاگ ارزش بالایی برای آن قائل است.

در سطح زیر ۱۸ سال، جک به‌جای نقش عمیق‌تر، عمدتاً به‌عنوان هافبک میانی بازی می‌کند، اما به‌عنوان یک دینام تماماً عمل کرده است.

او برای پایان‌های فرصت‌طلبانه باکس را خراب می‌کند، به تکل در دفاع علاقه دارد و می‌تواند یک و دو بازی کند تا از مشکلات نیز خلاص شود.

درست مانند کوبی ماینو که در اولین بازی خود به عنوان یک هافبک عمیق تر معرفی شد، بازی جک نیز به اندازه کافی اصلاح شده است که او می تواند تهدیدی برای جلوتر باشد.

اینجاست که یک مورد جالب نمایان می شود. برای شروع با سوال جانشینی کازمیرو، ابتدا باید بفهمیم که آیا تن هاگ می‌خواهد جایگزین کازمیرو شود؟

شایان ذکر است که پس از اینکه یونایتد نتوانست فرنکی دی یونگ را به ارمغان بیاورد، این بازیکن برزیلی یک خرید وحشتناک بود.

بازیکن سابق رئال مادرید در یونایتد عملکرد خوبی داشته است، اما او آن چیزی نیست که تن هاگ از عمیق ترین هافبک خود می خواهد، چیزی کاملاً واضح است که وقتی او درباره ترکیب ماینو و توانایی گرفتن توپ از مدافعانش برای پیشرفت بازی اظهار غزل می کند، کاملاً واضح است.

در ماینو و چند سال بعد، جک فلچر، تن هاگ دو هافبک خواهد داشت که مهارت هایشان برای فوتبالی که او می خواهد به طور ایده آل در باشگاه اجرا کند، ساخته شده است.

به جای داشتن یک “نابودگر” در کازمیرو همراه با یک پیشرونده توپ، محور فلچر-ماینو در 4-2-3-1 در عوض دو هافبک کامل در مشخصات خود خواهد داشت.

فوتبال از بازی متخصصان دور شده است و تحصیلات فلچر در آکادمی کل نگر بوده است. او روی توپ راحت است، در مقابل توپ می جنگد، و شاید مهمتر از همه برای تن هاگ، در برابر پرس مقاوم است.

برخلاف کازمیرو، او می‌تواند خیلی بیشتر از مختل کردن حملات حریف و سپس پاس دادن به بازیکنی توانمندتر روی توپ انجام دهد. او به طور بالقوه هر دوی آن بازیکنانی است که به یک بازیکن تبدیل شده اند، همانطور که ماینو به نظر می رسد.

برادرش تایلر فلچر نیز یک هافبک است که راه او را دنبال می‌کند، اگرچه او در حال حاضر کمی کمتر در ترکیب قرار دارد.

در نهایت، USP جک در توانایی او نه تنها برای جایگزینی کازمیرو، بلکه بهبود پویایی تیم در حین انجام این کار نهفته است. البته، در حال حاضر، نمی توان سطح یک بچه 16 ساله را با کسی که 5 عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرده است، مقایسه کرد.

اما باز هم، این تصور در مورد مقایسه ماینو و کاسمیرو در شروع فصل نیز مضحک به نظر می رسید. فوتبال به سرعت حرکت می کند و با روشی که جک فلچر در حال توسعه است، دارن فلچر به زودی می تواند به “پدر جک فلچر” تبدیل شود.

https://thepeoplesperson.com/2024/02/13/manchester-united-have-casemiros-replacement-in-their-academy-in-jack-fletcher-275994/ منبع: