پتر چک: همه در چلسی شکست خوردند!


سرویس خبر شماره: 2001750
24 فوریه 1402 ساعت 05:31 |
63 امتیاز خبر

0نقطه نظر

پتر چک، دروازه بان سابق چلسی مدعی است همه در باشگاه چلسی درگیر وضعیت بد امروز این تیم هستند.

پتر چک: همه در چلسی شکست خوردند!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، چلسی که به دلیل عدم حضور در رقابت های اروپایی و خریدهای متعدد تابستانی یکی از شانس های قهرمانی این فصل لیگ برتر انگلیس محسوب می شد، در رتبه یازدهم لیگ برتر انگلیس در یکی از ضعیف ترین آن فصول سال های اخیر اگرچه این تیم به فینال جام حذفی رسیده است، اما مائوریتزیو پوچتینو برای اخراج تحت فشار است و مربیان تیم از جمله پزشکان به دلیل مصدومیت های متعدد بازیکنان تحت فشار هستند.

پتر چک اسطوره آبی ها در مصاحبه با Sky Sports درباره وضعیت چلسی گفت: “البته، این فصل آنطور که همه آنها دوست داشتند (در چلسی) پیش نمی رود و شاید این یک رویا باشد که آنها بتوانند فصل را به خوبی به پایان برسانند.
وقتی تیم در تابستان تغییرات زیادی را تجربه می‌کند، چالش برای او بیشتر می‌شود. برخی از بازیکنان احتمالاً با توقعات بالا (و با قیمت بالا) و تحت فشار روانی فزاینده وارد باشگاه شدند.

1990270

تغییرات زیادی رخ داده است. یک مدیر جدید و مالکان جدید با ایده های جدید در مورد نحوه اداره باشگاه. این امر مستلزم برخی انطباق ها و تنظیمات است که همه اعضای باشگاه را شامل می شود. این کارها زمان می برد. اما باید پذیرفت که همه آنها تا کنون ضعیف بوده اند. وقتی به عملکرد ماه گذشته چلسی نگاه می کنید، هسته اصلی تیم را نمی بینید. همه افراد بدون توجه به موقعیتشان دائما در حال تغییر هستند. استعداد و پتانسیل زیادی در این تیم وجود دارد. اما سرمربی و کادر فنی فرمول و هسته اصلی تیم را پیدا نکرده اند.»

مجله اخبار فوتبال خارجی