نساجی: خفه شو، سکوت حرف می زند


سرویس خبر شماره: 2016897
5 مه 1403 در 7:26 ب.ظ.
7.9 هزار امتیاز خبر|

5نقطه نظر

ساکت همی این روزها و پس از پیروزی مهم مقابل تراکتورسازی با تمام قدرت و تمرکز منتظر دیدار مقابل ذوب آهن است.

نساجی: خفه شو، سکوت حرف می زند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، به نظر می رسد نساجی مازندران به تیم مورد نظر نزدیک شود. شمالی ها که در دیدارهای گذشته امتیازات خوبی کسب کرده اند، رفته رفته در رده بندی صعود می کنند. کسب 4 امتیاز مقابل دو مدعی لیگ، سپاهان و تراکتور، نشان می دهد که نه تنها چیزی برای نساجی تمام نشده، بلکه دیدارهای پیش رو هر کدام حساس و نفس گیر هستند و پاس هر تیمی را می گیرند.

2014618

نظم و انضباط، تمرینات فشرده و جلسات فنی طولانی بخشی از برنامه تمرینی الهام بخش است و او این روزها با توجه به شرایط حساس شمالی ها این برنامه را با شدت بیشتری دنبال می کند.

شاگردان الهامی پس از پیروزی مقابل تراکتور در ورزشگاه وطنی یک روز استراحت کردند و سپس دو بار در روز به تمرینات خود ادامه دادند. وی علاوه بر تمرینات بدنی و جلسات تاکتیکی به تشریح وظایف بازیکنان این تیم در جلسات فنی طولانی پرداخت و بخش مهمی از برنامه تمرینی الهام بخش، جنبه ذهنی و فنی داستان به کمک جلسات فنی طولانی است. .

2014617

به نظر می رسد ساکت الهامی تنها امید شمالی ها برای ماندن در لیگ باشد و با برنامه ویژه و فشرده خود تا اینجای کار موفق به انتخاب درستی شده است. نساجی قرار است در هفته بیست و پنجم به اصفهان سفر کند تا جلوی ذوب آهن صف آرایی کند.

مجله اخبار فوتبال داخلی