ماجرای جالب ناکامی موسیالا در به دست آوردن پیراهن مسی

جمال موسیالا یکی از امیدهای بایرن در دیدار حساس مقابل رئال در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا است. این مهاجم جوان که زمانی با جود بلینگهام در زیر 17 سال انگلیس هم تیمی بود، مشتاقانه منتظر این مسابقه است. او در این فصل در 36 بازی موفق به زدن 12 گل و 7 پاس گل شد. جمال بهترین مهاجم تیم ملی آلمان در یورو 2024 خواهد بود.

بازی مقابل رئال بهانه خوبی برای مارکا بود تا مصاحبه ای با موسیالا ترتیب دهد. چندین سوال مارکا از موسیالا مربوط به مسی بود. جمال بارها اعلام کرده که از مسی الگو می گیرد و از کودکی بازی های بارسا را ​​دنبال می کرده است.

اما الگوی مطلق شما مسی بود، اینطور نیست؟

بله، من او را بسیار تحسین می کنم و او همیشه مرا مجذوب خود کرده است. من با تماشای لئو و نیمار بزرگ شدم. آنها مورد علاقه من بودند زیرا آنها من را بسیار سرگرم کردند و از بازی آنها لذت بردم. گل ها و حرکات فردی تماشایی مسی و نیمار مرا شگفت زده کرد و سعی کردم از آنها تقلید کنم. من همیشه از طرفداران آنها بودم.

حتی وقتی کوچک بودی برایت پیراهن شماره 19 را خریدند که مسی مدتی در تیم ملی آرژانتین پوشیده بود. درسته؟

بله و خیلی خوشحال شدم. وقتی کوچک بودم به خاطر عشقم به مسی این پیراهن را می پوشیدم. من همیشه از نحوه بازی او الهام می گرفتم و کارهایی که انجام می داد را تماشا می کردم تا بتوانم از او الگوبرداری کنم و به یک بازیکن برتر تبدیل شوم.

مسی 10 عنوان قهرمانی لالیگا، به علاوه دو قهرمانی در لیگ 1 فرانسه و چهار قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورده است. شما در حال حاضر چهار قهرمانی بوندسلیگا و یک لیگ قهرمانان اروپا را تنها در سن 21 سالگی به دست آورده اید. آیا می توانید تصور کنید که به رکورد مسی برسید؟

نمی دانم، فکر نمی کنم اصلا بتوانم خودم را با مسی مقایسه کنم و تقریباً یک ماموریت غیرممکن است. من فکر می کنم هیچ فایده ای ندارد که خودم را با لئو یا هر بازیکن دیگری مقایسه کنم. سال به سال فوتبالم را ادامه می دهم و به تلاشم ادامه می دهم تا بهتر و بهتر شوم و عناوین مهمی برای تیمم کسب کنم.

در مورد تعویض لباس های عجیبی که با مسی در جریان بازی پی اس جی و بایرن در فصل 2022-23 داشتید به من بگویید:

در همان مسابقه آلفونسو دیویس از لئو پیراهنش را خواست و من از نیمار خواستم و او پیراهنش را به من داد. سپس در بازی برگشت از لئو پیراهن خواستم و او به من گفت که در رختکن عوض می کنیم. اما بعد از جشن پیروزی با هواداران، دیر به رختکن رسیدم و نمی خواستم به رختکن آنها بروم تا مزاحم آنها نشوم، بنابراین دیگر از مسی نپرسیدم. داستان همین بود (می خندد).

بیشتر بخوانید: دعوا بر سر دستمال 300000 یورویی لیونل فلز مس; کار دو نفر به دادگاه کشیده شد/ من راننده اسطوره فوتبال آرژانتین نبودم! + عکس

سرویس اخبار فوتبال خارجی