نگاه و احساس جدید ملوان: درست به همان صورتی که تارتار آن را دوست دارد


سرویس خبر شماره: 2001724
24 فوریه 1402 ساعت 03:33 |
72 امتیاز خبر

0نقطه نظر

تقویت کامل قسمت دوم فصل:

ملوان با تقویت در تمامی خطوط آماده حضور در لیگ برتر است.

نگاه و احساس جدید ملوان: درست به همان صورتی که تارتار آن را دوست دارد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ملوان و مهدی تارتار یکی از بهترین تیم های نیم فصل اول بودند که عملکرد خوب و رتبه قابل قبول، جدیت بیشتری را برای تقویت این تیم به همراه داشت و نیم فصل دوم را آغاز می کنند. . فصل با ترکیبی پر ستاره تر و کامل تر.

روی خط دروازه، ملوان محمد اکبر منادی را از لیست خارج کرد و حبیب فرعباسی دروازه بان فصل گذشته ذوب آهن به این تیم اضافه شد. با حضور افشار صداقت پدیده در نیم فصل اول این تیم رقابت جذابی بین این دو دروازه بان در جریان است. این اتفاق نمی افتد که ملوان روی خط دروازه مشکلی داشته باشد.

ملوان با 12 گل زده در خط دفاعی عملکرد نسبتا خوبی داشت و در اکثر بازی ها با بازیکنان ثابتی چون پدرام قاضی پور، آرمان اکوان، رضا نورمحمدی و مجید عیدی به میدان رفت. و به این ترکیب موفق محمد طیبی بازیکن باتجربه استقلال خوزستان را اضافه کردند تا خط دفاعی قوی تری داشته باشد مصطفی نایج پور را از لیست خود حذف کردند و او تنها خروجی از خط دفاع ملوان بود.

1990231

جلال مداقی مدافع چپ جوان که در دوران حضورش در پرسپولیس هم بازی می کرد، از ذوب آهن به ملوان منتقل شد تا آنها یک بازیکن جوان در پست دفاع چپ داشته باشند.

تغییرات اصلی ملوان در خط هافبک رخ داد که با حضور میلاد سرلک و محمد عمری، دو ستاره پرسپولیس در این پست حضور خواهند داشت و نسبت به نیمه اول، تیم پر ستاره تری به میدان خواهند رفت. فصل . مهران احمدی، ابوذر صفرزاده، محمد بردبار، مسعود کاظمین و رضا جعفری دیگر هافبک های تاثیرگذار این تیم هستند که در نیم فصل اول بازی کردند. ملوان با حضور رضا جعفری و محمد عمری در کناره های زمین می تواند حملات قدرتمندتری را روی دروازه حریف انجام دهد و به خط حمله این تیم دامن بزند.

1990232

امین پورعلی، هافبک باتجربه ملوان از این تیم جدا شد و به جمع شاگردان مسعود شجاعی در هوادر اضافه شد.

ملوان در خط حمله شامل سهیل فداکار، محمدرضا سلیمانی و پیمان رنجبری بود و سعید باقرپسند، مهاجم نیم فصل اول ذوب آهن نیز به این گروه اضافه شد. باقرپسند برای خرید بزرگ در این پست، جایی در تفکر تاکتیکی محمد ربیعی نداشت و تنها در نیم فصل 5 بازی برای ذوبی ها انجام داد.

یکی دیگر از خریدهای ملوان در خط حمله حضور قندی پور جوان است که به جمع ملوانان تیم پیکان اضافه شد، او یکی از جوانان تیم فوتبال پیکان بود که 5 بازی به عنوان بازیکن ثابت و دو بازی انجام داد. به عنوان یک بازیکن معمولی بازیکن تعویضی و گل زد. او هم گل زد.

با توجه به روند موفقی که ملوان در نیم فصل اول تجربه کرد، باید دید آیا می توانند این روند موفق را ادامه دهند و با حضور خریدهای جدید و بازیکنان باتجربه در پست های مختلف، آن را ارتقا دهند!

مجله اخبار فوتبال داخلی