سومین تیم بزرگ فوتبال آلمان سرمربی خود را اخراج کرد


سرویس خبر شماره: 2001722
24 فوریه 1402 در 3:20 ق.ظ.
386 امتیاز خبر

0نقطه نظر

تصمیم عجیب رهبران هامبورگ

باشگاه هامبورگ در اقدامی عجیب سرمربی خود را برکنار کرد.

سومین تیم بزرگ فوتبال آلمان سرمربی خود را اخراج کرد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هامبورگ که در آخرین فصل بوندسلیگا 2 مانند سایر فصول در تلاش برای بازگشت به سطح اول فوتبال آلمان است، اما در این بین این تیم که اکنون مقام سوم را به خود اختصاص داده است. اقدام عجیب
هامبورگ قبل از بازی هفته بیست و یکم مقابل هانوفر در رده دوم قرار داشت و در موقعیت 9 نفره در پایان نیمه اول با 3-1 عقب افتادن در پایان بازی را 3-3 مساوی کرد. او در دقیقه 8 90 گل دریافت کرد که باعث شد این تیم 3 امتیاز مهم را از دست بدهد.
این شکست هامبورگ را با 37 امتیاز و تنها 2 امتیاز کمتر نسبت به هلشتاین کیل در رده سوم قرار داد و توانست به مرحله بالاتری صعود کند اما این نتیجه باعث شد تا تیم والتر 48 ساله هامبورگ کسب درآمد کند. 55 در 103 مسابقه. او 22 تساوی و 26 شکست را تجربه کرده بود، حالا باید اخراج شود.
از فصل 2017/18 که سقوط کرد، هامبورگ علیرغم حضور در صدر، در سه فصل از شش فصل چهارم شد و در سه فصل دیگر این تیم علیرغم اینکه در بهترین شرایط برای صعود به پلی آف قرار داشت، سوم شد. این شکست در پلی آف است که علت آن است. این تیم صعود نخواهد کرد.
یوناس بولد، مدیر ورزشی هامبورگ به رسانه رسمی باشگاه گفت: ما پیامدهای شکست خانگی ناامید کننده مقابل هانوفر را تحلیل کردیم و به این نتیجه رسیدیم که باید تغییری ایجاد کنیم تا ریسک نتوانیم به اهدافی که در این فصل برای خود در نظر گرفته ایم دست یابیم.

مجله اخبار فوتبال خارجی