پسر شگفت انگیز 17 ساله در پیروزی کامبک زیر 18 سال لیورپول 2 گل به ثمر رساند – لیورپول اف سی

کایران موریسون، اعجوبه لیورپول، با دو گل خود در روز شنبه با گل 2-1 مقابل تیم زیر 18 سال ساندرلند، 13 گل در این فصل به ثمر رساند.

ساندرلند زیر 18 سال 1-2 لیورپول زیر 18 سال

لیگ برتر زیر ۱۸ سال، آکادمی نور
20 آوریل 2024

اهداف: والش 39; موریسون 47 دقیقه 80


این یک کمپین برجسته برای موریسون بوده است، کسی که به عنوان پایه اصلی تیم زیر 18 سال درخشیده است و در عین حال تجربه بیشتری در تیم زیر 21 سال و حتی در تمرینات تیم اول کسب کرده است.

هنوز 17 ساله، ملی پوش جوان ایرلند شمالی برای آینده درخشانی در باشگاه در نظر گرفته شده است و با نزدیک شدن به پایان فصل در فرم بسیار خوبی قرار دارد.

شنبه شاهد بود که این نوجوان 11 گل در لیگ و 13 گل در فصل به ثمر رساند و دو گل بعد از نیمه تمام به ثمر رساند تا پیروزی برگشت مقابل ساندرلند را تضمین کند.

لیورپول در بخش اعظم نیمه اول آکادمی نور خود را پشت سر گذاشت و کمی قبل از نیمه تمام با ضربه ریس والش عقب افتاد.

لیورپول، انگلیس - شنبه، 23 سپتامبر 2023: کورنل میسکور، دروازه بان لیورپول در جریان بازی زیر 18 ساله های لیگ برتر شمالی شمال بین تیم های زیر 18 ساله های لیورپول و تیم زیر 18 سال باشگاه اورتون، دربی مینی مینی مرسی ساید، به دلیل مصدومیت از زمین خارج شد. در آکادمی لیورپول  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

مارک بریج-ویلکینسون دو تغییر را در وقت استراحت انتخاب کرد، جو لیپتون و اولی اوکانر را به تیم زیر 16 ساله ها فرستاد، که دومی در اولین بازی زیر 18 سال خود مقابل نیوکاسل در اوایل هفته گلزنی کرد.

تقریباً بلافاصله پاسخ داده شد و موریسون دو دقیقه پس از شروع مجدد گل تساوی را به ثمر رساند و قرمزهای جوان کنترل را به دست آوردند.

مصدومیت دروازه بان کورنل میسیور منجر به وقفه در روند کار در حدود یک ساعت شد و این بازیکن 16 ساله مجبور شد جای خود را به ناتان مورانا بدهد.

برنده موریسون با 10 دقیقه زمان عادی برای بازی به دست آمد، اگرچه لیورپول موظف شد به دلیل یک دوره طولانی اضافه، برتری خود را برای مدت طولانی تری حفظ کند.

لیدز، انگلیس - پنجشنبه، 29 فوریه 2024: کیران موریسون از لیورپول در جریان مسابقه دور پنجم جام حذفی FA جوانان بین تیم زیر 18 سال لیدز یونایتد و تیم زیر 18 سال باشگاه لیورپول در الند رود.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

اما آنها قدرت خود را نشان دادند تا به پیروزی 2-1 بچسبند، که به طرز باورنکردنی اولین پیروزی آنها در بیش از دو ماه بود، پس از یک دوره متشکل از پنج شکست و دو تساوی.

لیورپول همچنان در رده چهارم لیگ برتر زیر 18 سال قرار دارد و می تواند با ولوز (27 آوریل) و دربی (11 مه) که برای بازی باقی مانده اند، در رتبه سوم قرار بگیرد.

احتمالاً آخرین فصل موریسون به عنوان بخشی از تیم زیر 18 سال خواهد بود و در فصل 2024/25 یک گام دائمی تا زیر 21 سال آینده خواهد داشت.


لیورپول زیر ۱۸ سال: Misciur (مورانا 59′); اورز، فورنل گیل، لاکی (آیروبوما 65 دقیقه)، پیت؛ کلی (لیپتون 46 دقیقه)، موریسون، لونمنی؛ یانگ (اوکانر 46 دقیقه)، برادشاو (مارتین 76 دقیقه)، سانی لامبی

مسابقه بعدی: Wolves U18 (H) – U18 League Premier – شنبه، 27 آوریل، ساعت 12 بعد از ظهر (BST)

https://www.thisisanfield.com/2024/04/17-year-old-wonderkid-scores-2-in-liverpool-u18s-comeback-victory/ منبع: