کی روش 8 آذر در فوتبال ایران جاودانه می شود

البته کی روش این شانس را هم دارد که اولین نفری شود که حضورش را روی نیمکت ایران در جام جهانی دوچندان می کند و تیم ملی گام بعدی را برمی دارد.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1853496
23 نوامبر 1401 در 2:28 ب.ظ
3.4K امتیاز خبر|

4نقطه نظر

یک رکورد استثنایی در تاریخ تیم ملی؛

بعد از بازی ایران و آمریکا حضور کی روش با تیم ملی در جام جهانی با سایر مربیان برابری می کند.

کی روش 8 آذر در فوتبال ایران جاودانه می شود

پیش از کی روش، ایران در سه نوبت 9 بازی در جام جهانی با مدیریت حشمت مهاجرانی، جلال طالبی و برانکو ایوانکوویچ انجام داده بود و هر سه مربی سهم مساوی از حضور در جام جهانی داشتند.

اما در ادامه کی روش در پایان بازی با آمریکا به رکورد 9 بازی با ایران می رسد تا با مجموع تجربه سایر مربیان ایرانی برابری کند و این رکورد استثنایی را ثبت کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شاید وقتی ملی پوشان پس از حذف در جام جهانی 2014 برزیل و ورود به ایران به مسئولان فدراسیون و وزارت ورزش توصیه کردند کارلوس کی روش را در تیم نگه دارند، اصلا فکرش را هم نمی کردند. که حضور سرمربی تیم ملی پرتغال برای دو جام جهانی دیگر ادامه خواهد داشت.

اگرچه او طرفداران و مخالفان زیادی دارد، اما هیچکس شک ندارد که نام او به عنوان یکی از پررنگ ترین ها در تاریخ فوتبال ایران ثبت شود. مردی که می تواند سومین جام جهانی را با ایران تجربه کند.

اما این اتفاق افتاد و کارلوس کی روش امروز برای سومین جام جهانی متوالی با ایران به دوحه سفر می کند و امیدوار است این بار طعم شیرین صعود را به فوتبال ایران بدهد.