رویاهای بزرگ از یک تیم کوچک؛ جذب دو ستاره آرژانتینی

همچنین سیلویو برلوسکونی و گالیانی خواهان جذب پائولو دیبالا، ستاره آزاد و آرژانتینی هستند. سرمربی مونزا روز گذشته با خورخه آنتون، مدیر برنامه های ستاره سابق یوونتوس صحبت کرد و در مورد شرایط جذب دیبالا پرسید. البته به نظر می رسد ایکاردی و دیبالا هر دو علاقه مند به پیوستن به تیم های بزرگ رقیب هستند، اما این دو ستاره آرژانتینی ممکن است چاره ای جز انتقال به مونزا نداشته باشند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

استفانو سنسی، هافبک سابق اینتر و تیم ملی ایتالیا با قراردادی قرضی یک ساله به مونزا پیوست.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم تازه ارتقا یافته مونزا که مالک آن سیلویو برلوسکونی، نخست وزیر سابق ایتالیا و مالک سابق باشگاه میلان است، یکی از تیم های فعال در بازار نقل و انتقالات ایتالیا بوده است. تا به امروز بازیکنانی مانند آندره آ رانوکیا، آلسیو کرانو و آندره آ کاربونی به مونزا رفته بودند و صبح امروز این باشگاه انتقال قرضی استفانو سنسی، هافبک خلاق و باشگاه سابق اینتر را نیز نهایی کرد.


سرویس خبر شماره: 1831658
11 جولای 1401 در 04:22 ب.ظ |
1.4K |

1نقطه نظر

جستجو برای توافق با دیبالا و ایکاردی؛

اما جانلوکا دی مارتزیو امروز در گزارشی مدعی شد که مدیران باشگاه مونزا رویاهای بزرگی داشتند و همچنان به دنبال ستاره های معروف برای تیم خود بودند. آدریانو گالیانی، سرمربی مونزا، اخیرا با واندا نارا، همسر مائورو ایکاردی و رئیس برنامه تماس گرفت و به او اطلاع داد که باشگاه مونزا علاقه مند به جذب مهاجم آرژانتینی و نیمکت پاری سن ژرمن است. در واقع، آدریانو گالیانی در آخرین روزهای نقل و انتقالات مائورو ایکاردی را قرض داد. به نظر می رسد که خود موریتو می خواهد پاری سن ژرمن را ترک کند و اگر مشتری بهتری پیدا نشود، ممکن است به پیشنهاد مونزا پاسخ مثبت دهد.