سردار برای رسیدن به جام جهانی در دبی آماده می شود

سردار آزمون این روزها زیر نظر کادر پزشکی تیم ملی در امارات به انجام کارهای پزشکی می پردازد.

سردار برای رسیدن به جام جهانی در دبی آماده می شود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بدون شک سردار آزمون یکی از مهم ترین بازیکنان ملی پوش در ترکیب کارلوس کی روش است. ستاره ایرانی لورکوزن در بازی خارج از خانه مقابل پورتو و در حالی که بدنش را گرم می کرد برای حضور در زمین مصدوم شد که نگرانی های زیادی را به وجود آورده است.

اما پیگیری های خبرنگار مجله اخبار فوتبال نشان می دهد که آزمون بر خلاف ادعای آسوشیتدپرس در حال حاضر تحت نظر فیزیوتراپ تیم ملی در امارات متحده عربی و دبی تحت درمان است.

امید زیادی وجود دارد که آزمون در آخرین روز فیفا قبل از جام جهانی به فرم کامل بازگردد و امید است در بازی های دوستانه پیش از بازی با انگلیس در اختیار کارلوس کی روش باشد.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1849870
02 آبان 1401 ساعت 16:48 |
1.8K |

0نقطه نظر

ادعای آسوشیتدپرس در مورد این آزمایش صحت ندارد

طبق آخرین اخبار، وضعیت سردار نسبت به قبل بهتر شده و پیشرفت در روند بهبودی این بازیکن قابل مشاهده است، به همین دلیل وی روز جمعه راهی آلمان می شود و از لورکوزن در اختیار باشگاه قرار می گیرد.

انتشار گزارش امروز توسط آسوشیتدپرس نگرانی ها را افزایش داده است. جایی که این روزنامه نوشت: کی روش احتمالاً بدون سردار آزمون، مهاجمی که در اوایل اکتبر در جام جهانی برای لورکوزن مصدوم شد، حضور خواهد داشت. باشگاه بوندسلیگا اعلام کرد که این بازیکن 27 ساله شش تا هشت هفته تست را از دست خواهد داد.

آخرین حضور آزمون در زمین مسابقه یک ماه پیش برابر بایرن مونیخ بود و پس از آن پنج بازی لورکوزن را از دست داد و در روزهای اخیر اخبار ضد و نقیضی درباره زمان بازگشت او به میادین به گوش می رسد.