سپاهان به ستاره هایش استراحت می دهد!


سرویس خبر شماره: 2016795
6 مه 1403 ساعت 02:24
391 امتیاز خبر|

0نقطه نظر

بازی در برابر یک حریف مبارز و یک چالش بزرگ:

سپاهان پیش از دیدار با پرسپولیس در جام حذفی به مصاف استقلال ملاثانی خواهد رفت.

سپاهان به ستاره هایش استراحت می دهد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دیدار تیم های استقلال ملاثانی و سپاهان در ورزشگاه شهید بهنام محمدی برگزار می شود و این موضوع به چالشی جدی برای تیم سپاهان تبدیل خواهد شد.

با توجه به هفته های حساس پایانی لیگ برتر، شدت مسابقات و مصدومیت های متعدد بازیکنان در چند هفته اخیر، دیدار حذفی مقابل تیم لیگ یک که با انگیزه های فراوان وارد میدان خواهد شد و مبارز ظاهر خواهد شد. خطر بزرگی برای سپاهانی ها چون ستاره های مصدوم زیادی در دستان این تیم باقی مانده اند!

سپاهان در حال حاضر به دلیل مصدومیت دانشگر دو مدافع میانی دارد که در صورت مصدومیت بازی مقابل پرسپولیس برایشان سخت می شود. پیام برای حضور در شرایط بازی و برگشت باید مقابل پرسپولیس در دروازه باشد. رشته. شرکت در این مسابقه با خطراتی همراه خواهد بود!

شهریار مغانلو و رضا اسدی دو بازیکن سپاهان هستند که حضورشان در این دیدار می تواند آینده این تیم را به خطر بیندازد و دیدار مهم مقابل پرسپولیس را به چالشی بزرگ تبدیل کند.

باید دید خوزه مورایس سرمربی سپاهان در این دیدار از ترکیب اصلی استفاده خواهد کرد یا از بازیکنان آکادمی و بازیکنانی که کمتر در ترکیب اصلی حضور داشته اند استفاده خواهد کرد.

4 روز پس از دیدار مقابل ملاثانی که به میزبانی مسجد سلیمان برگزار می شود، سپاهان باید در دیداری حساس در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس برود.

مجله اخبار فوتبال داخلی