توصیه سان به لیورپول: صلاح پیر شده، او را بفروش!


سرویس خبر شماره: 2016800
6 مه 1403 ساعت 2:45 ق.ظ.
1.1 هزار |

1نقطه نظر

فرعون مصر باید در تابستان 2024 فروخته شود!

به نظر می رسد محمد صلاح و لیورپول در این مسیر به پایان راه خود رسیده اند.

توصیه سان به لیورپول: صلاح پیر شده، او را بفروش!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، روزنامه انگلیسی سان امروز با حمله به محمد صلاح، بازیکن و بهترین گلزن لیورپول در 7 سال اخیر، از سران این تیم خواست تا با توجه به کهولت سن و سالمندی اش، برای حضور او در این لیگ تلاش نکنند. فرم ضعیف با جدایی او مشکلی ندارد.

این روزنامه با انتشار مطلبی مدعی شد تابستان امسال بهترین فرصت برای جدایی دائمی صلاح از آنفیلد بوده و باشگاه باید قبل از سال 2025 و پایان قرارداد بازیکن مصری، قرارداد او را امضا کند. صلاح از سال گذشته به اتحاد علاقه مند بوده و قرار است این تیم در تابستان 2024 با این مهاجم مصری به خدمت بگیرد.

این روزنامه می نویسد: لیورپول به فرم بهتری از صلاح نیاز دارد و این بدون ثبات مورد نیاز تا اینجای فصل به آنها کمکی نمی کند. بنابراین بهترین سناریوی ممکن این است که از زحمات او تشکر کنیم و سپس در آنفیلد با او خداحافظی کنیم. صلاح باید در بازی های باقیمانده به شرایط ایده آل خود بازگردد و این با توجه به سن او بسیار بعید است.

2006625

این روزنامه تایید کرد که آسیب دیدگی همسترینگ صلاح در جریان جام ملت‌های آفریقا در ژانویه به شدت به او و لیورپول وارد شد، زیرا صلاح در این فصل بیش از هر فصل قبلی بازی‌های لیگ برتر را از دست داده است.

صلاح بیش از هر زمان دیگری توپ را از دست می دهد و به ثمر رساندن 17 گل و 9 پاس گل نشان می دهد که اگرچه صلاح در حمله زهردار است، اما توانایی های گذشته خود را ندارد. او قراردادی یک ساله خواهد داشت و دستمزد 350 هزار پوندی در هفته برای این فرم معقول نیست. سرمربی جدید مطمئنا با او مشکل خواهد داشت و با این شرایط فروش او و سرمایه گذاری روی درآمد حاصل از فروش او سناریوی مناسبی تلقی می شود.

مجله اخبار فوتبال خارجی