کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمانی را نخواهد برد


سرویس خبر شماره: 2016974
6 مه 1403 در 01:57
522 امتیاز خبر

0نقطه نظر

با باخت به اورتون

جیمی کاراگر معتقد است شکست مقابل اورتون پایان امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر است.

کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمانی را نخواهد برد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، قرمزها در دربی مرسی ساید در گودیسون پارک با نتیجه 2 بر صفر مغلوب اورتون شدند. گل های جرد برنتویت و دومینیک کالورت لوین هر سه امتیاز را برای اورتون به ثمر رساند و شکست ناامیدکننده ای را برای لیورپول رقم زد.

این نتیجه قرمزها را در رده دوم جدول و سه امتیاز کمتر از آرسنال صدرنشین قرار می دهد. یورگن کلوپ تنها 4 بازی تا پایان رقابت های خود باقی مانده است. منچسترسیتی با دو بازی کمتر و تنها یک امتیاز کمتر از لیورپول در رده سوم قرار دارد.

2014763

لیورپول اکنون در دو بازی از سه بازی اخیر خود در لیگ برتر شکست خورده است و برتری قابل توجهی را در رقابت قهرمانی از دست داده است. پس از شکست مقابل اورتون، کرگر تایید کرد که قرمزها دیگر در مسابقه قهرمانی نیستند.

او گفت: “این شب اورتون است. کار آسانی نبود و شما رکورد ضعیف آنها را در بازی های دربی دیده اید. آنها کار خارق العاده ای انجام دادند، بنابراین به عنوان یک هوادار لیورپول باید قبول کنید. تقریباً به نظر می رسد که همه چیز تمام شده است و هیچ چیزی وجود ندارد. شانس قهرمانی “اکنون تنها هدف تیم باید این باشد که فصل را با قدرت به پایان برساند.

مجله اخبار فوتبال خارجی