صادقی: می خواهیم مقابل استقلال پیروز شویم

وی درباره جلسه محرومیت انضباطی و 20 میلیون تومان جریمه نقدی ادامه داد: یک روز قبل از بازی در خصوص محرومیت من تصمیم گیری شد. من نمی دانم آقای حاج ملک در گزارش خود چه نوشته است. مشت زدم اما نه آنقدر که اینطور محروم شوم، همین کارت قرمز کافی بود.

صادق صادقی از محرومیت خود که به نظر او سختگیرانه است، توضیح می دهد.

صادقی: می خواهیم مقابل استقلال پیروز شویم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، صادق صادقی که در دیدار با مس کرمان برکنار شده بود نیز با تصمیم کمیته انضباطی دیدار با نساجی را از دست داد. وی در خصوص تساوی ذوب آهن به خبرنگار ما گفت: در این بازی به دلیل تصمیم کمیته انضباطی و در بازی قبلی با پیکان محروم شدم اما خدا را شکر محروم نیستم برای بازی با استقلال! رویارویی با نساجی در مجموع خوب بود و ما موقعیت های بیشتری نسبت به تیم مقابل داشتیم و آنها موقعیتی ایجاد نکردند. اگر شانس با ما بود، بازی را می بردیم.

صادقی در پایان درباره بازی پیش رو با استقلال اضافه کرد: استقلال تیم بزرگی است و سال گذشته بدون شکست قهرمان شد. تا الان شکست نخورده ایم و امیدوارم همین روند را حفظ کنیم و شکست استقلال دور نیست و هر نتیجه ای ممکن است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

وی درباره شکست ناپذیری های ذوب در 8 هفته اخیر گفت: آن رگ های شکست ناپذیر خوب است و تیم در حال کسب شخصیت است. امیدوارم بردهایمان را افزایش دهیم تا رتبه مان در جدول بهتر شود.


سرویس خبر شماره: 1847857
20 اکتبر 1401 در 07:22 ب.ظ
229 امتیاز خبر

0نقطه نظر

کارت قرمز برایم کافی بود.

این بازیکن درباره صحبت های تارتار درباره مصدومیت ذوب آهن در سمت داوری گفت: ذوب آهن در سال های اخیر از داوری رنج می برد و قضاوت آن طور که باید نیست. بازیکن هم اشتباه می کند اما اشتباهات داوری چند برابر شده است. در همان بازی با مسکرمان، اگر داور در ابتدا بازیکن حریف را اخراج می کرد، این آسیب بزرگ به تیم ما وارد نمی شد.