من نام نمی برم، اما یک بازیکن واقعی مرتبا مورد بی احترامی قرار می گیرد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال شب گذشته با نتیجه 2-1 کادیز را برد تا فاصله خود را با بارسا به دو امتیاز برساند. این آخرین بازی رئال قبل از جام جهانی بود. دیداری که در نیمه اول به دلیل خطای عمدی فالی روی رودریگو لغو شد. فالی از داور کارت زرد گرفت اما رئالی ها احساس کردند که باید کارت قرمز می گرفت. در این بازی فالی نیز چندین بار با وینیسیوس درگیری لفظی پیدا کرد.

فالی، مدافع کادیز که ضربه عمدی او به رودریگو در بازی دیشب رئال و کادیز تنش زیادی ایجاد کرد، در دفاع از خود گفت رودریگو پسر خوبی است، اما او نظر دیگری در مورد وینیسیوس دارد.

من نام نمی برم، اما یک بازیکن واقعی مرتبا مورد بی احترامی قرار می گیرد

فولی در پایان بازی گفت“بله، من رودریگو را زدم، اما ضربه به آن شدتی که در عکس می بینید نبود. می خواستم او را متوقف کنم و اگر VAR دخالت نمی کرد، کارت زرد کافی بود و من متوجه نمی شوم. دلیل همه جنجال‌ها البته من به اندازه کافی در طول بازی روی رودریگو خطا می‌کنم که در فوتبال عادی است و با توجه به سبک بازی‌اش، او می‌گوید من با آرنجم و عمدی ضربه‌ای زدم، اما این درست نیست.»

فالی ادامه داد“اسامی نمی‌آورم، اما یک بازیکن رئال بود که بارها در زمین بی‌احترامی کرد. در فوتبال، هر اتفاقی که در زمین می‌افتد همانجا می‌ماند، اما برخی خطوط قرمز باید رعایت شوند. رودریگو پسر خوبی است و من. متاسفم که به او ضربه زدم که در تونل استادیوم با او صحبت کردم و هیچ مشکلی نداشتیم اما در مورد وینیسیوس چیزی برای گفتن ندارم، یعنی ترجیح می دهم چیزی نگویم. محدودیت ها.”



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1852997
20 نوامبر 1401 ساعت 14:00
353 امتیاز خبر

0نقطه نظر

رودریگو پسر خوبی است اما وینیسیوس…