میلان 0-1 رم: پیروزی بزرگ جالوروسی ها در سن سیرو


سرویس خبر شماره: 2013801
24 آوریل 1403 در 00:37
297 امتیاز خبر

2نقطه نظر

جالوروسی با ارائه یک بازی خوب و تحسین برانگیز موفق شد میلان را در سن سیرو شکست دهد و گام بلندی برای صعود به نیمه نهایی لیگ اروپا بردارد.

میلان 0-1 رم: پیروزی بزرگ جالوروسی ها در سن سیرو

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رم در دور اول مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا دست به کار بزرگی در سن سیرو زد و توانست با یک گل از سد میزبان خود میلان بگذرد تا در بازی برگشت کار بسیار راحت تری داشته باشد. .

رم که در دیدار قبلی در دربی دلا کاپیتال موفق شده بود لاتزیو را شکست دهد، با روحیه خوبی وارد زمین شد. ده تیم روسی در دقیقه شانزدهم فرصت بسیار خوبی برای گلزنی داشتند. لوکاکو روی یک حرکت از سمت راست توپ را برای الشعراوی فرستاد و ضربه او روی پای مدافع میلان منحرف شد اما مگنیان واکنشی استثنایی داشت و توپ را با ضربه سر به کرنر فرستاد.

جالوروسی از این کرنر گلزنی کرد. پاس دیدنی پائولو دیبالا در ابتدای بازی به همراه ضربه سر دیدنی مانچینی به گوشه دروازه منجر به گل اول مسابقه شد تا سن سیرو ساکت شود.

در دقیقه 21 میلان به گلزنی نزدیک نبود. ضربه سر ژیرو توسط روملو لوکاکو از روی خط دروازه دفع شد. در برگشت توپ دوباره به ژیرو رسید و ضربه سر دوم او باز هم توسط لوکاکو دفع شد.

2009765

روسونری حملات خود را تشدید کرد و ضربه محکم تیجانی ریندرز را مایل اوسویلار با واکنشی دیدنی دفع کرد. بعداً رم تا گل دوم هم پیش رفت. اسپینازولا به خوبی از کالابریا عبور کرد اما ضربه او به مالک تیائو رسید و راهی کرنر شد.

در نیمه دوم این رم بود که ابتکار عمل را در دست گرفت و کریستانته در دقیقه 61 با یک شوت زمینی دروازه مانیان را تهدید کرد اما ضربه او با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

2009764

در دقیقه 75، میلان نزدیک بود دوباره به گل برسد. ارسال یاسین عدلی به طور اتفاقی نزدیک بود وارد دروازه شود که باز هم اسویلار با کمک تیرک افقی دروازه آن را به کرنر فرستاد.

وقتی پیولی به دلیل بازی ضعیف جای لیائو را گرفت، میلان برای گل تساوی فشار آورد که ضربه متئو گابیا از بالای دروازه به بیرون رفت. در ادامه و پس از ارسال کرنر توسط بازیکنان میلان، توپ به ساموئل چوکوزه رسید که ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

2009762

در دقیقه 87 روسونری فرصت بی نظیری را برای گل تساوی از دست داد. حرکت دیدنی چوکوفزه از سمت راست با دریبل چند مدافع رم همراه شد. او سپس توپ را از کنار ژیرو عبور می دهد که ضربه او به تیر دروازه برخورد کرد.

در نهایت این دیدار با تک گل جانلوکا مانچینی به سود رم به پایان رسید تا ولوز میلان ذخیره بزرگ و مهمی را ایجاد کند و در بازی برگشت که در خانه برگزار می شود امیدوار به صعود باشد.

مجله اخبار فوتبال خارجی