لیورپول 0-3 آتالانتا: رتبه بندی بازیکنان – لیورپول اف سی

این یکی از بدترین عملکردهای لیورپول در سال‌های اخیر بود، زیرا آنها نتوانستند با تیم آتالانتا که در تمام طول بازی مشکلاتی را ایجاد می‌کرد، کنار بیایند، در باخت تکان دهنده 3-0.

لیورپول 0-3 آتالانتا

بازی یک چهارم نهایی لیگ اروپا، آنفیلد
11 آوریل 2024

اهداف: اسکاماکا 38 دقیقه 60، پاسالیچ 83


کائویمهین کلهر – 6

در اوایل موقعیت بسیار خوبی را نشان داد و از فاصله نزدیک ماریو پاسالیچ را نجات داد. کورکمن واکنش خوبی نشان داد و به اندازه کافی ضربه را انجام داد تا به او برخورد کند و به عقب برود.

از دریافت گل از جیانلوکا اسکاماکا ناامید شد زیرا در هنگام شیرجه زدن به سمت چپ او به زیر او رفت. بیرون آوردن پا ممکن است گزینه بهتری باشد.

سیو خوب از Teun Koopmeiners بعداً، و به خوبی انجام داد که چند موقعیت دیگر را نجات داد، اما مانند بقیه بازیکنان، ای کاش این بازی اتفاق نمی افتاد!

اکنون در هشت بازی متوالی کلین شیت نشده است.

لیورپول، انگلستان - پنج شنبه، 11 آوریل 2024: دروازه بان لیورپول، کائویمهین کلهر، در جریان بازی یک چهارم نهایی لیگ اروپا، لیگ اروپا، بین باشگاه لیورپول و بی سی آتالانتا در آنفیلد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

جو گومز – 4

هر زمانی که گومز توپ را در این فصل به دست می آورد، مرتباً فریادهای “شلیک” شنیده می شد، اما در مقطعی بعد در این بازی ممکن است فریاد بزنند “شل نکن”.

دفاع راست چند شوت به خوبی خارج از هدف ارسال کرد، در حالی که شاید بهتر بود پاس می داد و فشار را حفظ می کرد.

در مورد خط دفاعی، بسیاری از مواردی که برای کوناته و فان دایک در ادامه می آید، در مورد گومز نیز صدق می کند.

ابراهیما کوناته – 4

لیورپول هر زمان که جلو می رفت در حمله خطرناک به نظر می رسید و برخی از دفاع های تک به تک او به طور قابل تشخیص ایبو بود.

اما موقعیت او، مانند بسیاری از خط دفاعی، کم بود.

لیورپول، انگلیس - پنجشنبه، 11 آوریل 2024: تیون کوپمینرز (L) از آتالانتا و ویرجیل فن دایک کاپیتان لیورپول در جریان بازی یک چهارم نهایی لیگ اروپای اروپا بین باشگاه لیورپول و بی سی آتالانتا در آنفیلد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

ویرجیل ون دایک – 4

سازماندهی دفاعی قوی از ویژگی های این بازی برای لیورپول نبود. وقتی این جنبه از بازی خوب پیش می رود، ون دایک مورد ستایش قرار می گیرد، بنابراین وقتی به این بدی پیش می رود باید به نوعی مورد انتقاد قرار گیرد.

او هنوز لحظات دفاعی انفرادی خوبی داشت، اما واحد به هم ریخته بود.

این یک برد خوش شانس و سرسام آور برای آتالانتا نبود، بلکه آن ها توانستند خط دفاعی لیورپول را دور بزنند و در مجموع هفت موقعیت بزرگ خلق کنند.

یکی از ضعیف ترین نمایش هایی که از خط دفاعی لیورپول می بینید.

کوستاس تسیمیکاس – 3

دقیقه 45 خشن برای دفاع چپ، که در محوطه جریمه قرار گرفت و با یک چالش از دست رفته جلوتر از دروازه مواجه شد.

در سال 2024 فقط دو بازی را شروع کرده است و گفته است.

هیچ شانسی برای جبران نمایش نیمه اول خود نداشت زیرا در نیمه اول با رابرتسون به عنوان بخشی از یک تغییر سه گانه جایگزین شد.

واتارو اندو – 4

بخشی از یک واحد پدافندی که مرتباً در معرض دید قرار می گرفت. نتوانست به روش معمول پایش را وارد کند، زیرا بازی آتالانتا زمانی که توپ را بردند بسیار سریع بود.

نه به خوبی که او در اختیار داشته است. همانطور که در مورد چند بازیکنی که شروع کردند، شب او نبود.

خطایی در خط میانی انجام داد که منجر به موقعیت آتالانتا شد و دقایقی بعد جای خود را به جوتا داد.

لیورپول، انگلستان - پنجشنبه، 11 آوریل 2024: کرتیس جونز لیورپول در جریان بازی یک چهارم نهایی لیگ اروپای اروپا بین لیورپول اف سی و بی سی آتالانتا در آنفیلد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

کرتیس جونز – 5

بهترین موقعیت لیورپول را با فرستادن نونز به دروازه در نیمه اول ایجاد کرد.

شاید بدشانس بود که در نیمه‌دیم به زیر تخت رفت زیرا به نظر می‌رسید که توانایی حمل توپ‌اش می‌توانست در برابر این سیستم نشانه‌گذاری انسان مفید باشد، اگر آنها می‌توانستند کاری انجام دهند.

الکسیس مک آلیستر – 5

مانند جونز، او در بیشتر مواقع به طور تهاجمی مورد توجه قرار می‌گرفت و یکی از بازی‌های آرام‌تر خود را در نتیجه آن انجام داد.

بیشتر پاس‌های او به اندازه کافی مرتب بود، اما خلاقیت همیشگی‌اش خفه شد، که شاید بهترین عملکرد را با پاس قطع شده به صلاح در نیمه دوم نشان داد.

هاروی الیوت – 6 – مرد مسابقه

یکی از بازیکنان باهوش‌تر در نیمه اول، که Mac Allister را در همان ابتدا برای یک شانس آماده کرد.

ضربه ای به تیرک و سپس تیرک زد که به نوعی تور را پیدا نکرد.

این او بود که توپ را در جمع آوری به یک فرصت زودهنگام برای پاسالیچ از دست داد، اما به نظر می رسید که او خطا شده است.

بدشانس است که در نیمه‌تیم به زیر تخت می‌روم، و احتمالاً به‌طور پیش‌فرض به عنوان مرد مسابقه انتخاب می‌شود، زیرا در نیمه دوم حتی بدتر برای تیم حضور نداشتم.

لیورپول، انگلیس - پنجشنبه، 11 آوریل 2024: داروین نونیز بازیکن لیورپول در حالی که در جریان بازی یک چهارم نهایی لیگ اروپا در یک چهارم نهایی لیگ اروپا بین لیورپول و بی سی آتالانتا در آنفیلد تعویض می شود، از زمین خارج می شود.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

داروین نونز – 3

باید در نیمه اول گل می زد وقتی جونز بازی کرد. یک هش از شات ایجاد کرد و آن را از فاصله نزدیک به خوبی به سمت بالا قرار داد.

هنگامی که در موقعیتی جداگانه در موقعیت خوبی قرار گرفت، توپ را به سمت دروازه باز کرد و تلاش او با پای چپ به راحتی مهار شد.

پس از بازی خوب گاکپو در نیمه دوم، یکی از بالای دروازه را به ثمر رساند و مدت کوتاهی پس از آن به زمین رفت.

کودی گاکپو – 6

برخی بازی‌های بالقوه عالی از برخی موقعیت‌های خوب، اما به دلیل لمس گاه به گاه ضعیف یا انتخاب پاس اشتباه، به‌ویژه در نیمه اول، به طور بالقوه محقق نشد.

او در دوم بهتر بود و نونز را برای یک موقعیت خوب آماده کرد، اما پس از آن محو شد.

از بین بازیکنانی که بیشتر بازی را انجام دادند، او کمترین بدی را داشت.

جایگزین ها

لیورپول، انگلیس - پنجشنبه، 11 آوریل 2024: محمد صلاح بازیکن لیورپول به دلیل اینکه گل او در بازی یک چهارم نهایی لیگ اروپا در مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا بین لیورپول و بی سی آتالانتا در آنفیلد در آفساید رد شد، ناراحت به نظر می رسد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

اندی رابرتسون (برای تسیمیکاس 46 دقیقه) – 6 – مطمئن تر از مردی که جایگزینش شد، اما موثرتر نبود.

دومینیک شوبوسلای (در برای جونز، 46 دقیقه) 4 – نتوانستم کاری را انجام دهم و بخشی از سه بازیکن نیمه وقت بود که اوضاع را بهبود نداد و حتی ممکن است شاهد کاهش عملکرد لیورپول باشیم.

محمد صلاح (برای الیوت، 46 دقیقه) – 4 – چند فرصت زودگذر برای انجام همه چیز داشت، اما نتوانست لحظه ای بسیار مورد نیاز با کیفیت ستاره را فراهم کند.

لوئیز دیاز (برای نونز، 60 دقیقه) – 4 – نشانه‌های امیدوارکننده‌ای وجود داشت و به دنبال آن لمس‌های زیادی وجود داشت. خود را برای یک فرصت عالی برای شوت در اواخر آماده کرد، اما در عوض یک تماس دیگر گرفت.

دیوگو جوتا (در برای اندو، 76 دقیقه) – 6 – بازی سختی برای او برای بازگشتش. ضربه سر او از فاصله نزدیک در اواخر، حمله لیورپول را خلاصه کرد. انگیزه ای از خود نشان داد که دیگران فاقد آن بودند.

زیرمجموعه هایی که به اندازه کافی خوش شانس هستند که استفاده نمی شوند: آدریان، کوانسا، برادلی، الکساندر-آرنولد، باجتیک، گراونبرچ، کلارک

یورگن کلوپ – 5

لیورپول، انگلستان - پنجشنبه، 11 آوریل 2024: یورگن کلوپ، مدیر لیورپول، تلاش می‌کند تا تماشاگران را در جریان بازی مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا بین باشگاه لیورپول و بی‌سی‌سی آتالانتا در آنفیلد جذب کند.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

پس از نمایش دفاع نامنظم و یک حمله نادرست در تمام مدت، برخی از تقصیرها باید متوجه سرمربی و همچنین عملکرد ضعیف بازیکنان باشد.

آتالانتا در موقعیت‌های خاص به‌طور تهاجمی گلزنی می‌کرد و لیورپول برای مقابله با آن عکس‌العمل نشان نداد.

آنها حتی بعد از صحبت های تیمی در نیمه دوم و انجام سه بازیکن جانشین قبل از وقت دوم نتوانستند این کار را انجام دهند.

شاید این انگیزه برای ادامه فصل شاید تنها نکته مثبتی باشد که می توان از این موضوع گرفت.

شدت کجاست؟

https://www.thisisanfield.com/2024/04/liverpool-0-3-atalanta-player-ratings/ منبع: