نکونام: الفیصلی تیم خوبی است که برنامه ریزی خوبی دارد


سرویس خبر شماره: 1870747
27 فوریه 1401 @ 5:04 ب.ظ
9 هزار |

15نقطه نظر

سرمربی فولاد درباره بازی در زمین بی طرف در شرایطی که این تیم شرایط میزبانی را دارد و مشکل کرونا تمام شده است، توضیح داد: نمی دانم این وضعیت تا کی ادامه خواهد داشت. با توجه به اینکه در فوتبال آسیا (از لحاظ مدیریتی) قدرت نداریم، باز هم نمی توانیم. امیدوارم شرایط به گونه ای باشد که بتوانیم خودمان را بپذیریم و بهترین عملکرد را داشته باشیم. فوتبال ما و مردم ما شایسته حضور در این مسابقات و رویدادهای بزرگ و حمایت از تیم خود هستند. نه فقط هواداران تیم ما، بلکه هواداران استقلال، پرسپولیس و سپاهان و همه تیم هایی که می توانند از حضور هوادارانشان بهره ببرند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

نکونام حمایت مسئولان باشگاه از موفقیت او را اینگونه توضیح داد: ابتدا از مهندس ابراهیمی تشکر می کنم. از ابتدای فصل شرایط بسیار خوبی را برای تیم فراهم کردند و توانستیم با آرامش خوبی قهرمانی را آغاز کنیم. تا حدودی به دلیل مصدومیت و اتفاقات و شرایط غیرمنتظره شرایط ما در لیگ خراب شد و تحت تاثیر قرار گرفتیم. باشگاه سعی کرد جلو برود اما باشگاه آنها به مهاجمان ایرانی مورد نظر ما اجازه ندادند و برخی از آنها برای قراردادهای 4-5 ماهه 15-10 میلیارد طلب کردند. برای بازیکنان خارجی هم تلاش کردیم اما متاسفانه نشد. دوست ندارم حرفم را باز کنم و الان باید تمرکز داشته باشیم و باشگاه خیلی کار کرده است و الان وقت آن است که در کل کشور در فوتبال ما متحد شویم و در خوزستان همه باید از ما حمایت کنند تا بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. امیدوارم تا جایی که لیاقتش را داریم صعود کنیم. بازی به بازی پیش می رویم و بهترین عملکرد را داریم. امیدوارم شرایط به گونه ای پیش برود که اتفاقات عجیبی برای ما رخ ندهد و موفق باشیم.

سرمربی فولاد خوزستان از شرایط تیمش در آستانه جدایی این تیم برای بازی حساس مقابل الفیصلی عربستان در لیگ قهرمانان آسیا صحبت کرده است. ما در مرحله حذفی هستیم و باید در هر شرایطی تمرکز خود را حفظ کنیم. ما مقابل تیمی بازی می کنیم که از نظر بازیکنان خارجی که در ترکیب آنها حضور دارند، تیم بسیار قوی و آماده ای است. بازیکنان خارجی جدید برای بازگشت به لیگ برتر عربستان خرید و هزینه شده اند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فوتبال خوزستان به عنوان تنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان باید خود را برای جدال با الفیصلی عربستان آماده کند که اگرچه در این مرحله به دسته پایین سقوط کرده است. لیگ عربستان فصل گذشته با این حال نکونام با اشاره به قدرت و توانایی بازیکنان حریف از زحمات تیمش برای عبور از این مرحله خبر می دهد.

سرمربی فولاد خوزستان ابراز امیدواری کرد که تیمش با تمرکز لازم شرایط را برای نتیجه گیری و عبور از نماینده عربستان فراهم کند.

نکونام: الفیصلی تیم خوبی است که برنامه ریزی خوبی دارد

سرمربی تیم فوتبال خوزستان ابراز امیدواری کرد تا از این مرحله خارج شویم. ما باید تمام تلاش خود را بکنیم. ما باید تمرکز داشته باشیم و تمام تلاش خود را برای موفقیت انجام دهیم. چند درصد و چگونه در فوتبال قابل پیش بینی نیست. آنها با برنامه آمدند و ما هم. ما تمرکز داریم و یک بازی حذفی است و شرایط برای هر دو تیم مساوی است و به دلیل بازیکنان خارجی زیادی که در تیم خود دارند، شرایط کمی متفاوت است، اما امیدوارم با تمرکز و میل تیم ما، ما می توانیم موفق شویم

او ادامه داد: بازی قطعا سخت خواهد بود و باید تمرکز کافی داشته باشیم. می دانید که این تیم سال گذشته توانست در گروه خود صعود کند. گروهی با تیم های سخت اما صعود کردند. آنها قطعا به دنبال این هستند که نشان دهند شایسته حضور در تیم هایی هستند که در این مرحله حضور داشته اند. بازی سختی خواهد بود و انشالله می توانیم موفق شویم.