کل تیم ما سرخپوشان را مقابل بازیکن / مربی هوادار پرسپولیس مسخره کردند

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا تمام بازیکنان خود را برای این دیدار در اختیار داشتید، پاسخ داد: ما فقط یک بازیکن مصدوم داشتیم که فکر می کنم با تلاش کادر پزشکی بتواند ما را در دیدار مقابل پرسپولیس همراهی کند. شخصی.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

ایمان عالمی در خصوص بازی روز دوشنبه این تیم مقابل پرسپولیس در تهران گفت: پرسپولیس در بازی گذشته عملکرد خوبی داشت، شرایط خوبی داشت، بازیکنان خارجی خوبی جذب کرد و معتقدم این تیم به دنبال قهرمانی است.

وی تاکید کرد: بازیکنان پرسپولیس مانند پورعلی گنجی و لوکادیا نقاط قوت این تیم هستند و به دنبال استفاده از نقاط ضعف پرسپولیس و رسیدن به خواسته های خود هستیم.

وی ادامه داد: تیم ما هم شرایط خوبی دارد، بازی سختی را مقابل تراکتور انجام دادیم و توانستیم در حضور 50 هزار تماشاگر یک امتیاز کسب کنیم و حالا به دنبال یک بازی خوب مقابل پرسپولیس هستیم.

عالمی در پاسخ به این سوال که بازیکنان شما جوان هستند و برای این مسابقه استرس نخواهند داشت، گفت: سرمربی تیم روی این مسائل از نظر روحی و روانی کار کرد، یک جوان 18 ساله را به زمین فرستادیم. در بازی با تراکتورسازی شرایط خوبی داریم و بازیکنان ما اگرچه جوان هستند اما پرانرژی، دونده و جنگنده خواهند بود.

سرمربی هوادر ادامه داد: پرسپولیس امسال تیم بسیار پرباری است، بازیکنان خارجی خوبی را به خدمت گرفته است که معتقدم مبلغ یکی از آنها به اندازه بودجه باشگاه هوادر برای جذب بازیکن بوده است. ما نمی توانیم دو تیم را با هم مقایسه کنیم، اما به دنبال کسب سه امتیاز از این بازی هستیم تا جایگاه خود را در جدول بهتر کنیم.