امکان تغییر دوباره در زمان شهرآورد


سرویس خبر شماره: 1815369 |
24 مارس 1400 00:39 |
5,476 امتیاز خبر|

0نظرات

سهیل مهدی می گوید با توجه به زیرساخت های موجود در ورزشگاه آزادی، دربی به احتمال زیاد در آفتاب برگزار می شود.

سهیل مهدی رئیس کمیته برگزاری سازمان لیگ در این خصوص می گوید: دربی ساعت 17 و 30 دقیقه است اما به دلیل زیرسازی ورزشگاه آزادی که در بازی گل گهر و استقلال خاموش شده بود و این خطر. دو برابر شده است. در دربی به عنوان تماشاگر و اگر مطمئن هستید برق داشتن در حین بازی و حتی بعد از مسابقه و در پارکینگ ورزشگاه مشکل ساز می شود. همه چیز برای پیشبرد طبق برنامه ساعت 17:30 انجام می شود و سرویس برق، ورزشگاه آزادی، شورای تامین و یگان ویژه شبانه روز در تلاش هستند تا این شرایط در بهترین شرایط برقرار شود.

وی درباره علت تغییر زمان بازی ها توضیح داد: خرابی زیرساخت های ورزشگاه آزادی و بحث کابل کشی نگرانی هایی را ایجاد کرده که نگرانی هایی را ایجاد کرده است. این دغدغه ما برای ماه مبارک رمضان است و امیدوارم تا آن زمان مشکل حل شود. خوشبختانه سرویس برق تضمین های لازم را داده است و مشکلی برای تامین ورزشگاه وجود ندارد، مشکل زیرساخت ها و بستر داخلی خود ورزشگاه است که به نظر می رسد فرسودگی چند سال اخیر بوده است.



مجله اخبار فوتبال داخلی وی در خصوص احتمال تغییر ساعت گفت: در حال حاضر ساعت 17 و 30 دقیقه است اما در صورت عدم وجود شرایط لازم است به روز برگردیم تا زیرساخت های برق دچار مشکل نشود. سازمان لیگ اصلا خوشحالی از بعدازظهر این دیدار ندارد اما شرایط برای استقبال هواداران عزیز در ورزشگاه فراهم است. عوامل ذی صلاح در تلاش هستند تا شرایط را فراهم کنند و از حالت ریسک خارج شوند تا بعدازظهر پذیرای عزیزان باشیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شهرآورد 98 در حالی برگزار می شود که تغییرات متوالی در جریان بازی بر دربی تاثیر گذاشته و حالا از ساعت 19:30 دو ساعت عقب است و گفته می شود احتمال تغییر مجدد او وجود دارد.