انصاری فرد از بازی ویژه محروم شد


سرویس خبر شماره: 2016891
5 مه 1403 در 7:14 ب.ظ.
5.9 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

آرس مهاجم ایرانی از لیست تیمش مقابل المپیاکوس فاصله زیادی دارد.

انصاری فرد از بازی ویژه محروم شد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در ادامه هفته سی و سوم رقابت های مقدماتی سوپرلیگ یونان، تیم فوتبال آرس که کریم انصاری فرد در آن عضویت دارد در زمین کلیانتیاس ویکلیدیس چهارم رده بندی به مصاف تیم المپیاکوس می رود. ورزشگاه امروز ساعت 20:00

کریم انصاری فرد که یک سال و نیم درخشان را در المپیاکوس سپری کرد و در فصل 18-2017 موفق به زدن 17 گل شد و در رده دوم برترین گلزنان سوپرلیگ یونان قرار گرفت، امروز از بازی با تیم سابقش و این رقابت ها محروم شد. خاص را از دست داد.

مهاجم ایرانی آریس در دیدار هفته گذشته سوپرلیگ یونان مقابل آکا آتن چهارمین کارت زرد فصل خود را دریافت کرد و یاران احسان حاج صفی که بازیکن تعویضی بود از بازی امشب مقابل المپیاکوس محروم خواهد شد.

انصاری فرد که در نیم فصل به آریس اضافه شد، در دور برگشت سوپرلیگ یونان 10 بازی انجام داد و یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد.

تیم فوتبال آریس با 48 امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی سوپرلیگ یونان قرار دارد و هر نتیجه ای در بازی امشب تغییری در جایگاه یاران انصاریفرد ایجاد نمی کند اما المپیاکوس در صورت پیروزی در این دیدار این فرصت را دارد که یک جفت بالاتر برود.

مجله اخبار فوتبال داخلی