بازیکنی که شاید بهترین بازیکن تعویضی تیم ملی بود (تصویر)


سرویس خبر شماره: 1856578
09 دسامبر 1401 ساعت 18:42 |
91.9 هزار امتیاز خبر|

30نقطه نظر

جلالی بازیکن مورد اعتماد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یکی از آخرین بازیکنانی که شانس حضور در جام جهانی 2022 را پیدا کرد ابوالفضل جلالی بود. مدافعی که 30 دقیقه فرصت داشت تا جای احسان حاج صفی را در سمت چپ خط دفاعی بگیرد.

ابوالفضل جلالی را می توان یکی از بازیکنان تعویضی تیم ملی دانست که عملکرد خوبی از خود به جای گذاشت.

بازیکنی که شاید بهترین بازیکن تعویضی تیم ملی بود (تصویر)

اما عملکردی که این بازیکن مقابل آمریکا از خود نشان داد، او را امیدوار کرد که بتواند یکی از بازیکنان ایران برای حضور در جام ملت های آسیا که تا چند ماه دیگر برگزار می شود، باشد. اما حضور بازیکنانی مانند میلاد محمدی و احسان حاج صفی برای جلالی پرچم قرمزی است که کار را سخت و رقابتی می کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

در این بین جلالی از نظر دفاعی نیز توانست عملکرد فوق العاده ای از خود به نمایش بگذارد. بیش از همه یکی از نقاط ضعف تیم ملی همین مکان بود و بیرانوند در نیمه اول با حمله ای که از این سمت طراحی شده بود دروازه خود را باز دید.

این بازیکن در قسمت هجومی به خوبی در حملات شرکت می کرد و سانترهایی روی دروازه داشت که البته مهاجمان تیم ملی از آنها استفاده نکردند.

دعوت از مدافع استقلال یکی از نکات جالب کی روش بود. به خصوص برای تیم اتریشی که در نهایت منجر به حضور ثابت این بازیکن مقابل اروگوئه در ترکیب اصلی شد. با تداوم همین روال و البته حضور همیشگی جلالی در مینی کمپ های بین مسابقات لیگ برتر، او یکی از گزینه های کی روش برای حضور در جام جهانی بود. هر چند اعلام پنالتی و البته اخراج مقابل تونس در آخرین دیدار تدارکاتی باعث شد تا او شانس بازی مقابل انگلیس و ولز را نداشته باشد.