ترس از مصدومیت احتمالی برای لیورپول؛ ده گل جلو در تمرین مشاهده نشد

اختصاصی: تک تک کلمات مصاحبه سفیان امرابات ما با اناس باخار – آیا مراکشی برای قرمزها امضا می کند؟

– نیل جونز (@neiljonesgoal) 12 ژانویه 2023

جیمز میلنر امروز به تمرین لیورپول بازگشته است، اما داروین نونز در مرکز آموزشی AXA دیده نشد، این را نیل جونز از GOAL در صفحه توییتر خود اعلام کرد.

شاگردان یورگن کلوپ خود را برای دیدار روز شنبه برای دیدار با برایتون در ساحل جنوبی آماده می‌کنند و تاکتیک‌دان آلمانی می‌تواند فردا هنگام صحبت با مطبوعات، وضعیت تناسب اندام تعدادی از بازیکنانش را ارائه دهد.

اگر نونز مصدوم شده باشد، ضربه بزرگی خواهد بود، به خصوص وقتی در نظر بگیرید که دیوگو جوتا و لوئیس دیاز همچنان با مصدومیت های طولانی مدت در کنار زمین هستند.

جیمز میلنر پس از مشکل همسترینگ خود به تمرین بازگشت، اما هنوز هیچ نشانه ای از روبرتو فیرمینو وجود ندارد، و من داروین نونیز را نیز در عکس ها ندیدم. #LFC 🔴



https://www.empireofthekop.com/2023/01/12/potential-liverpool-injury-scare/ منبع:

اگر قرمزها بخواهند پس از شروعی دور از قانع‌کننده‌ای در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، به جستجوی خود برای کسب مقام در لیگ قهرمانان ادامه دهند، جدال با مرغ‌های دریایی تا حدودی یک بازی ضروری است.

جیمز میلنر بعد از مشکل همسترینگ به تمرین بازگشت، اما هنوز هیچ نشانی از روبرتو فیرمینو نیست، و من داروین نونز را نیز در عکس‌ها ندیدم. جونز نوشت.

بیشتر بخوانید: (تصویر) ظاهراً همکاری جدید کیت لیورپول و لبرون جیمز به صورت آنلاین به بیرون درز کرد

کودی گاکپو می‌تواند دومین بازی خود را برای این باشگاه در آمکس آغاز کند، در حالی که آرتور ملو و ویرجیل ون دایک نیز با مصدومیت‌های مربوطه خود هنوز در این بازی نیستند.

به روز رسانی جونز را در زیر از طریق توییتر بررسی کنید: