تماس اینتر با یوونتوس؛ این بازیکن را از دست ندهید!

یوونتوس پس از فروش ماتیس دی لیخت به بایرن مونیخ، آماده جذب گلیسون برمر، ستاره 24 ساله برزیلی این باشگاه تورینی است.


سرویس خبر شماره: 1834076
27 جولای 1401 ساعت 13:51 |
200 امتیاز خبر

0نقطه نظر

این ستاره برزیلی فصل گذشته برنده جایزه بهترین مدافع فصل سری آ شد و بسیاری او را یکی از ستاره های فوتبال اروپا برای فصل های بعد می دانند. میلان اشکرینیار مدافع اسلواکی اینترمیلان در آستانه انتقال به پاری سن ژرمن قرار دارد و نراتزوری ها گلیسون برمر را به عنوان جانشین این بازیکن در نظر داشتند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ماتیس دی لیخت، مدافع 23 ساله هلندی یوونتوس قصد دارد به بایرن مونیخ منتقل شود و از نظر او فردا برای انجام تست های پزشکی راهی مونیخ خواهد شد. بیانکونری ها خیلی سریع شروع به جذب گزینه جایگزین کردند و به گزینه مورد نظر اینتر دست پیدا کردند. یوونتوس اکنون در تلاش است تا برای گلیسون برمر با اینتر مبارزه کند و آنها نیز وارد این رقابت شده اند.

در روزهای اخیر، اینتر امیدوار بود این قرارداد را با رقمی در حدود 33 میلیون یورو به اضافه پاداش تکمیل کند، اما اکنون یوونتوس نیز اقداماتی را برای جذب گلیسون برمر انجام داده و شرایط برای اینتر سخت شده است. بیانکونری ها مشکلی با پرداخت بیش از 40 میلیون یورو ندارند که این امر رسیدن به توافق برای گلیسون برمر را برای اینتر دشوار می کند. مجله توتو اسپورت در گزارشی مدعی شد استیون ژانگ، مالک جوان اینتر امروز با آندره آنیلی تماس گرفته و از او خواسته تا از جذب گلیسون برمر صرف نظر کند اما به نظر می رسد این درخواست از سوی مالک یوونتوس پذیرفته نشده است.