ساویو روبرتو مرد محبوب اهواز و استقلالش!


سرویس خبر شماره: 2015476
آوریل 31, 1403 در 02:44
364 امتیاز خبر

0نقطه نظر

پورموسوی حق خرید نیم فصل خود را دریافت کرد

ساویو روبرتو بازیکن تعویضی استقلال خوزستان روی دو گل این تیم تاثیر داشت.

ساویو روبرتو مرد محبوب اهواز و استقلالش!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بازیکن برزیلی استقلال خوزستان با ورود به زمین و قرار گرفتن در نیمه راه استقلال خوزستان شرایط مسابقه را به سود این تیم تغییر داد.

سایو روبرتو بازیکن برزیلی استقلال خوزستان در دیدار مقابل گلگهار سیرجان نیمکت نشین بود و تا اواسط نیمه دوم نیمکت نشین شد و فرصت حضور در زمین را نداشت.

روبرتو در دقیقه 54 وارد زمین شد و در میانه میدان ظاهر شد و پس از آن تمام توپ های استقلال خوزستان به او ختم شد و بازیکنان این تیم چشم به خلاقیت و نبوغ این بازیکن داشتند. ، حضور او تا حدودی به روند هجومی استقلال کمک کرد اما هافبک های دروازه بان این بازیکن را مهار کردند و او فرصت چندانی برای ایجاد موقعیت نداشت.

2012458

در دقایق پایانی بازی ساویو توپ را به محوطه جریمه نزدیک کرد و با پاس نرم و خوب خود به آسو رستم، زمینه ساز گل اول استقلال خوزستان شد تا امید به اردوی این تیم بازگردد.

ساویو روی گل دوم استقلال هم تاثیرگذار بود، او به موقع وارد محوطه جریمه شد و با دخالت توپ باعث دفع ناقص مدافع گل گهر شد و گل دوم استقلال در دقیقه 92 از گل گهر وارد دروازه شد.

این بازیکن برزیلی بعد از حضورش در زمین نفوذ داشت و روند بازی استقلال خوزستان را تغییر داد تا این تیم یک امتیاز ارزشمند مقابل گل گهر سیرجان کسب کند.

مجله اخبار فوتبال داخلی