طعنه لمپارد به مورینیو: مثل مربی یک تیم دسته دومی!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فرانک لمپارد سخنان تندی علیه ژوزه مورینیو، سرمربی سابق خود در چلسی به زبان آورده است که احتمالاً با واکنش آقای خاص مواجه خواهد شد زیرا مورینیو بارها و بارها ثابت کرده است که از آن دسته افرادی نیست که در مقابل آنها ساکت بماند. از این گونه تمسخر


سرویس خبر شماره: 1848025
21 اردیبهشت 1401 ساعت 20:22 |
26.2 هزار امتیاز خبر|

26نقطه نظر

در این مدت لمپارد بهترین سال های دوران فوتبال خود را در چلسی و زیر نظر مورینیو گذراند و با هدایت او قهرمان لیگ برتر و جام های دیگر شد. لمپارد که مدتی در چلسی روی نیمکت نشست، در نهایت از تیم سابقش کنار گذاشته شد و اکنون هدایت اورتون را بر عهده دارد.

فرانک لمپارد، سرمربی اورتون، تأثیرپذیری از سبک مربیگری ژوزه مورینیو را رد کرده و سخنان تندی علیه سرمربی سابق خود در چلسی بیان کرده است.

طعنه لمپارد به مورینیو: مثل مربی یک تیم دسته دومی!

لمپارد درباره این موضوع گفت: “خیلی ها از من می پرسند آیا مورینیو روی تو تاثیر زیادی گذاشته است؟ اما پاسخ من این است که حدود 20 سال از آن زمان می گذرد. ​​به همین دلیل نمی توان تاثیر مورینیو را در 20 سال پیش روی من به امروز مرتبط کرد.”

لمپارد که این روزها سرمربی اورتون است، در پاسخ به سوالی مبنی بر تاثیر سبک مربیگری اش از مورینیو این ادعا را رد کرد و گفت آنچه از ام خاص آموخته است، می توانست در یک ثانیه آن را از مربی یاد بگیرد. تیم بخش

آنچه می خواهم بگویم بی احترامی نیست زیرا همیشه گفته ام ژوزه فوتبال من را تغییر داد. اما اگر به پادکست یک مدیر دسته دوم گوش می دادم، هر آنچه را که می توانستم از مورینیو یاد بگیرم، یاد می گرفتم.



مجله اخبار فوتبال خارجی