عصبانیت هواداران یوونتوس: دوباره الگری را اخراج کنیم!

به گزارش “ورش سه”، شب گذشته یوونتوس در دومین دیدار فصل جدید لیگ ایتالیا به مصاف سمپدوریا رفت و با تساوی 0-0 مقابل این تیم متوقف شد.
آنها در اولین بازی این فصل توانستند با سه گل از سد ساسولو عبور کنند اما تساوی در آن بازی نتیجه خوبی برای آنها نبود، به خصوص اینکه نتوانستند موقعیت های زیادی برای گلزنی روی دروازه حریف ایجاد کنند. و نمایش خوبی ارائه کرد.
در عین حال تیم حریف چندین موقعیت خوب برای گلزنی داشت و ضربات بازیکنان این تیم دو بار به تیرک دروازه برخورد کرد تا یووه از شکست قطعی فرار کند.
این تساوی با واکنش های زیادی از سوی هواداران یوونتوس در شبکه های اجتماعی مواجه شد. یکی نوشت: دو ساعت از وقتم را با دیدن این بازی تلف کردم.


کاربر دیگری در توییتر نوشت: “وای! ما خیلی افتضاح هستیم.”
یکی دیگر از هواداران گفت: از امروز رسماً عضو کمپین اخراج آلگری هستم. غیرممکن است که حتی یک ایده تاکتیکی نداشته باشید. و نیازی نیست در مورد بازیکنان به من بگویید زیرا حتی بدون بازیکنان باید ایده تاکتیکی درستی داشته باشید.”
یکی دیگر از هواداران این تیم که از تصمیمات آلگری عصبانی به نظر می رسید، نوشت: “این یک نمایش تاسف بار بود. یک نمایش منفعل در برابر سمپدوریا! تکرار می کنم سمپدوریا. کی می توانیم دوباره آلگری را اخراج کنیم “من فقط برای دیدن بازی یووه آماده هستم. دوباره وقتی قرارداد آلگری تمام شد، باید مراقب سلامت روانم باشم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1839885
01 سپتامبر 1401 @ 11:59 ق.ظ |
252

1نقطه نظر

هواداران یوونتوس اصلا از عملکرد مکس الگری سرمربی این تیم راضی نیستند.

عصبانیت هواداران یوونتوس: دوباره الگری را اخراج کنیم!