من به خاطر شما خبرنگاران منچستر را می گیرم!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم فوتبال لیورپول فردا در آنفیلد میزبان منچستریونایتد، قدیمی ترین رقیب خود در فوتبال انگلیس است. بازی ای که بدون توجه به فاصله امتیازی دو تیم در جدول و شرایطشان همچنان یکی از حساس ترین بازی های فوتبال انگلیس محسوب می شود.

نمودار عملکرد لیورپول اخیراً روند صعودی داشته است، اما شکست تلخ رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا هنوز به طور کامل از ذهن هواداران پاک نشده است. کلوپ گفت: می خواهم از این فصل بیشترین بهره را ببرم و آن را به بهترین شکل ممکن به پایان برسانم. همه چیز ممکن است. ما فقط باید مطمئن شویم که 100 درصد آماده هستیم و می خواهیم بیش از هر تیم دیگری به دست آوریم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

کلوپ درباره شرایط حریف گفت: بله، آنها فصل بهتری نسبت به ما دارند. اما خدا را شکر برای بازی یکشنبه مهم نیست و باید نشان دهیم که آنها علاقه ای به بازی مقابل ما ندارند.


سرویس خبر شماره: 1893805
Mar 13, 1401 @ 4:49 ب.ظ
2.9 هزار |

0نقطه نظر

کلوپ: من حوصله سوالات احمقانه شما را ندارم

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول روز گذشته در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران در مورد این دیدار پاسخ داد و لحظاتی را به شکل همیشگی خود با آنها شوخی کرد.

دیداری که در فصل جاری هم تاثیرات زیادی دارد. لیورپول اخیراً پس از یک دوره سخت ده امتیاز از دوازده امتیاز ممکن در لیگ برتر گرفته و این شانس را دارد که به مکان های لیگ قهرمانان اروپا نزدیک شود. اختلاف لیورپول در رده چهارم 6 امتیاز بیشتر از بازی های این هفته است. یونایتد که به تازگی قهرمان لیگ کاپ شده است و اکنون به گفته کلوپ، “ماشین نتیجه گیری” تحت هدایت اریک ده هاخ، به دنبال کاهش فاصله با آرسنال و منچسترسیتی در بالای جدول خواهد بود.

این مربی 55 ساله در ابتدا به خبرنگاران گفت: بزرگترین انگیزه من برای بردن این است که مجبور نیستم به صورت شما نگاه کنم و به همه سوالات احمقانه پاسخ دهم!

یورگن کلوپ می گوید انگیزه ویژه او برای پیروزی مقابل منچستر با خبرنگاران مواجه نمی شود!

من به خاطر شما خبرنگاران منچستر را می گیرم!

کلوپ درباره اهمیت بازی لیورپول مقابل منچستر ادامه داد: تمام دنیا آن را خواهند دید.