میکائیل فی، هدف منچستریونایتد، گفت که او بخشی از آینده بارسلونا است – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد

میکائیل فی، هدف دفاعی منچستریونایتد، گفته شده که او بخشی از برنامه های تیم اصلی بارسلونا برای فصل آینده است.

تیم اولدترافورد در این رقابت‌ها به شدت در دفاع متضرر شده است، تعداد شوت‌های مضحکی دریافت کرده و در اروپا خجالت زده شده‌اند و در شش بازی گروهی 15 گل به آنها زده است. در نتیجه، آینده بسیاری از مدافعان یونایتد به دلیل مصدومیت و فرم ضعیف در هواست.

یونایتد به اهداف گران تری مانند گلیسون برمر و جراد برانتویت مرتبط شده است، اگرچه به نظر می رسد INEOS نیز مشتاق کشف استعدادهای جوان تر مانند آنسلمینو از بوکا جونیورز و فایه در بارسلونا است.

ماه گذشته گزارش شد که شیاطین سرخ سه ماه است که مدافع سنگالی را تحت تاثیر قرار داده اند و تحت تاثیر تلاش های او در تیم B بارسلونا قرار گرفته اند.

علاوه بر این، در اینجا گفته شد که طرف کاتالان برای فروش بازیکن آماده است، اگر بتواند گزینه خرید جذابی را در معامله برای خود ضمیمه کند.

در اوایل این ماه، خبرهای خوب دیگری برای یونایتد وجود داشت، زیرا مطبوعات کاتالونیا فاش کردند که این بازیکن آماده انتقال است، زیرا او برای بازی در تیم اصلی بی تاب بود.

با این حال، موندو دپورتیوو مدعی شده است که در جلسه ای که روز چهارشنبه بین دکو، مدیر ورزشی بارسلونا و ایجنت فایه برگزار شد، اعلام شد که باشگاه برای فصل آینده در تیم اصلی روی این بازیکن حساب می کند.

این روزنامه اسپانیایی در ادامه مدعی شد: “میکایل فایه قصد دارد یکی از مدافعان میانی آینده بارسلونا باشد” و “در حال حاضر در تیم اصلی را می زند.”

ماهیت چشمگیر فرم این مدافع چنین بوده است، “تیم هایی در سطح لیورپول، منچستریونایتد، بایرن مونیخ یا تیم های فرانسوی مانند لیل، موناکو، نیس و لنز برای به دست آوردن خدمات این بازیکن تلاش می کنند.”

“نمایندگان مدافع میانی سنگالی می خواستند از نزدیک از نیات باشگاه در مورد مشتری خود مطلع شوند. باشگاه بارسلونا به آنها اطلاع داد که فایه بخشی از برنامه های باشگاه برای آینده است و مانند تابستان گذشته، او یک بار دیگر پیش فصل را با تیم اصلی تکمیل خواهد کرد. ایده ای که تیم روی آن کار می کند این است که ملی پوش سنگالی که با وجود اینکه یکی از مهره های اصلی رافا مارکز در خط دفاعی است، هنوز اولین بازی رسمی خود را با بارسا انجام نداده است، در فصل آینده بخشی از تیم اصلی باشد.

با این حال، این روزنامه به سرعت این اظهارات را با این ادعا که این به بازیکن بستگی دارد که از شانس های خود استفاده کند و همچنین به آینده سرمربی بارسا، ژاوی، واجد شرایط است. با این حال، آنچه واضح است، این است که او فصل آینده با بارسا B ادامه نخواهد داد.

هر دو طرف واضح هستند که فیه با توجه به عملکردی که قبلاً نشان داده است، دیگر جایی در تیم ذخیره سال آینده نخواهد داشت و بنابراین، باید یک خروج رضایت بخش برای هر دو طرف پیدا شود. اما ایده اولیه این است که میکا می تواند دقایقی در تیم اصلی داشته باشد.

دلیل این امر است که باشگاه کاتالان سعی خواهد کرد تا فای را حفظ کند زیرا با مشکلات مالی آنها، جذب بازیکنان زیادی در این تابستان دشوار خواهد بود. علاوه بر این، بلوگرانا تا حدودی هویت خود را بازسازی کرده است و به بازیکنان جوان پلتفرمی را با ظهور سریع استعدادهایی مانند Yamine Lamal و Pau Cubarsi که در کاتالونیا موج می زند، بازسازی کرده است.

فی بدون شک شانس خود را امتحان خواهد کرد و قصد دارد دقایق قابل توجهی را در تیم اصلی به دست آورد. با این حال، اگر او در انجام این کار شکست بخورد، یونایتد در کنار تعدادی دیگر از غول های اروپایی، وضعیت را زیر نظر خواهد داشت.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/04/19/man-united-target-mikayl-faye-told-he-is-part-of-barcelonas-future-279052/ منبع: