هشدار جدی تناچ به رونالدو/ با این روند روی نیمکت می مانید!

رونالدو که تابستان گذشته پس از 12 سال به منچستریونایتد بازگشت، فصل گذشته در 39 بازی 24 گل به ثمر رساند.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

رونالدو در سه بازی اخیر منچستریونایتد روی نیمکت بوده و جایی در ترکیب اصلی این تیم نداشته است. او در این فصل در مجموع پنج بازی برای شیاطین سرخ انجام داده است، تنها در باخت 4-0 این تیم مقابل برنتفورد در هفته دوم لیگ برتر انگلیس در ترکیب اصلی و در این فصل گلی نزده است. هدف هنوز

کریستیانو رونالدو که شایعات زیادی در مورد آینده حرفه‌ای‌اش در فصل نقل و انتقالات تابستانی مطرح شده بود و گفته می‌شد مدیر برنامه‌هایش ژرژ مندز را مأمور کرده بود تیمی برای او پیدا کند تا رکوردهایش در لیگ قهرمانان اروپا را بهبود ببخشد، بالاخره موفق شد در این تیم دائمی شدن برنده پنج توپ طلای این فصل جایگاه ثابتی در ترکیب اصلی شیاطین سرخ نداشته است.

روزنامه انگلیسی «سان» گزارش داد؛ اریک تنهاچ، سرمربی هلندی منچستریونایتد به رونالدو 37 ساله هشدار داده است که اگر زودتر نتواند به شرایط ایده آل خود برسد، باید به نیمکت نشینی این تیم عادت کند. بر اساس این گزارش، تنهاچ معتقد است که فوق ستاره پرتغالی تاوان بازگشت دیرهنگام خود به اردوی پیش فصل شیاطین سرخ را می پردازد و باید هر چه سریعتر به شرایط اوج بدنی خود بازگردد تا شانس بازگشت به ترکیب اصلی را افزایش دهد.