چلسی آماده می شود تا در یک بازی بزرگ برای هر دو طرف به مصاف من سیتی برود – Talk Chelsea

ما به پایان فصل تجاری رسیده‌ایم و بازی‌ها بزرگ‌تر و بزرگ‌تر می‌شوند. لیگ ها در حال تعیین شدن هستند و مسابقات جام حذفی به مراحل پایانی خود می رسد.

به نظر می رسد این آخر هفته خاص باشد، و چه یک نویسنده حرفه ای مقاله در کانادا یا یک کاپیتان زیردریایی در مالزی باشید، می خواهید همه چیز را رها کنید و در آفتاب بهاری به فعالیت های فوتبالی با کیفیت بپردازید.

در صدر این لیست، شنبه شب چلسی در نیمه نهایی جام حذفی مقابل من سیتی قرار دارد که نوید یک شکست را می دهد.

چرا ما اینقدر متقاعد شده ایم که یک بازی عالی خواهد بود؟ خوب، برای یک چیز، سطوح انگیزه در هر دو طرف بسیار بالا خواهد بود. جام حذفی ممکن است در این مرحله گاهی اوقات به یک فکر بعدی تبدیل شود. اما در این مورد، شما دو تیم با انگیزه بالا دارید.

منچسترسیتی پس از شکست تلخ چهارشنبه شب از لیگ قهرمانان اروپا کنار رفت. تمرکز آنها اکنون لیگ برتر خواهد بود، اما بازی بعدی آنها در این نیمه نهایی مقابل ما است.

آنها می خواهند اوضاع را درست کنند و پپ از نظر انتخاب تیم عقب نشینی نخواهد کرد. حذف از اروپا به این معنی است که آنها می توانند اکنون در هر دو جبهه باقیمانده تلاش کنند.

چلسی در وضعیت مشابهی قرار دارد – آنها هنوز هم می توانند این فصل را به یک موفقیت تبدیل کنند، اما مقدار زیادی به شکست منچسترسیتی بستگی دارد، تقریبا فقط برای اینکه نشان دهند در طول این سال پیشرفت کرده اند.

دلیل دیگر برای انتظار یک بازی خوب، شواهد دو دیدار لیگ این تیم ها در این فصل است. هر دو بازی با تساوی 4-4 در استمفوردبریج و 1-1 در ورزشگاه اتحاد به پایان رسید.

آن‌ها بازی‌های فوق‌العاده باز بودند – حتی در بازی با گل‌های کمتر، چلسی بارها و بارها سیتی را روی ضد حریف باز کرد. من سیتی فقط می داند که چگونه روی پای جلو بازی کند، و در یک مکان خنثی که باید چیزهای پایانی واقعاً سرگرم کننده ایجاد کند.

بنابراین همه عوامل وجود دارد – یک بازی معنادار، دو تیم با انگیزه، استعدادهای هجومی فراوان، و چشم جهان به تیمی از چلسی که می تواند نشان دهد امسال واقعاً پیشرفت کرده است.

بعلاوه، با توجه به اینکه به نظر می رسد در حال وارد شدن به فرم هستیم و سیتی پس از تلاش های اواسط هفته، باید در این بازی شانسی داشته باشیم. ما در این فصل چند بار سوخته ایم، اما نمی توانیم انکار کنیم که به خودمان اجازه می دهیم این بار امیدمان را بالا ببریم.

شما هستید؟

اگر می خواهید در Talk Chelsea حضور داشته باشید اینجا کلیک کنید.

https://www.talkchelsea.net/news/chelsea-prepare-to-take-on-man-city-in-huge-game-for-both-sides/ منبع: