کنعانی زادگان به گلسیانی رسید/ رقابت جذاب دو مدافع در پرسپولیس



گئورگی گلسیانی فصل گذشته بهترین گلزن پرسپولیس و ستاره این تیم قهرمان هر سه جام فوتبال ایران بود. گیورگی در این فصل با بازگشت کنعانی ها روی نیمکت نشست اما پس از مصدومیت پورعلیگنجی به این تیم بازگشت و به لطف تخصصش در ضربات پنالتی، دومین گلزن تیم پرسپولیس شد.

شهاب زاهدی قبل از جدایی از پرسپولیس با 6 گل آقای گل بود. گلسیانی به شماره 5 صعود کرد و از این پنج گل سه گل از ضربات پنالتی به ثمر رسید اما آخرین گل او در هفته هجدهم مقابل ذوب آهن به ثمر رسید و پس از آن دوباره مصدوم شد.

اما مدافع همیشگی تیم ملی که مسئولیت زدن پنالتی های این تیم بزرگ را پذیرفته بود، فرصت خوبی برای گلزنی پیدا کرد، او تنها یک گل پنالتی زده بود، در دور برگشت در نوزدهم یک پنالتی به فولاد زد. هفته او در هفته بیستم در دربی محروم شد و در هفته بیست و یکم مقابل پیکان یک گل زد و تنها گل او در این فصل در جریان بازی به ثمر رسید.

کنعانی زادگان با زدن پنالتی مقابل صنعت نفت به رکورد پنج گل ستاره گرجستانی رسید و البته در ضربات پنالتی از او پیشی گرفت. در این دیدار آل کثیر چهارمین گل خود را نیز برای پرسپولیس به ثمر رساند. البته شش گله هم هست ولی برای پرسپولیس نه! دو گل او با لباس سپاهان به ثمر رسید.

بیشتر بخوانید: پرسلیس – صنعت نفت/آیا پنالتی فلسطین درست بود؟



سرویس داخلی اخبار فوتبال