جنجال در لیگ کنفرانس: مربیان معروف درگیر شدند! (تصویر)


سرویس خبر شماره: 2015487
30 آوریل 1403 در 10:16 ب.ظ.
12.2K |

2نقطه نظر

اونای امری، سرمربی استون ویلا و پائولو فونسکا، سرمربی لیل، هر دو پس از درگیری شدید در جریان بازی دو تیم در لیگ اروپا، کارت زرد دریافت کردند.

جنجال در لیگ کنفرانس: مربیان معروف درگیر شدند!  (تصویر)

به گزارش “ورش سه”، دیدار برگشت تیم های لیل و استون ویلا در مرحله یک چهارم نهایی لیگ کنفرانس اروپا عصر امروز با حاشیه قابل توجهی همراه بود.

فونسکا و امری از ابتدای بازی بارها و بارها به دلایل مختلف با هم درگیری لفظی کوچکی پیدا کردند اما شدت درگیری به حدی نبود که داوران مداخله کنند.

در پایان نیمه اول، آنها چند ثانیه پس از اینکه بنجامین آندره، هافبک لیل، کارت زرد دریافت کرد، بحث و جدل کردند. این چهارمین کارت زرد نیمه اول بود و نیکولو زانیولو، امیلیانو مارتینز و نبیل بنتالب نیز در نیمه اول کارت زرد دریافت کردند و امری و فونسکا به وضوح نظرات متفاوتی در مورد تصمیمات داشتند.

آنها ناگهان شروع به مشاجره و درگیری لفظی کردند تا جایی که داور به کنار زمین دوید و با سوت زدن و نشان دادن کارت زرد به آنها سعی کرد به این جنجال پایان دهد.

2012480

فونسکا بحث را رها نکرد و این بار با بازکردن دستانش به سمت داور و فریاد زدن به کارت زردی که داور به او داده بود اعتراض کرد. امری که بسیار عصبانی بود، زیر لب زیر لب زیر لب زمزمه کرد و اشاره کرد که فونسکا بیش از حد صحبت کرده است.

سرانجام پس از چند ثانیه و اخطارهای مکرر داور، آنها را رها کردند و بازی را از سر گرفتند.

مجله اخبار فوتبال خارجی