آلمان مدعی قهرمانی یورو نیست


سرویس خبر شماره: 2012268
17 آوریل 1403 در 05:28
1.4K امتیاز خبر|

2نقطه نظر

میشل بالاک:

میشائیل بالاک، اسطوره آلمانی از تغییرات در فوتبال داخلی ناراضی است و معتقد است که این یک مشکل بزرگ برای نسل فعلی این کشور است.

آلمان مدعی قهرمانی یورو نیست

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، میشل بالاک شانس تیم ملی فوتبال آلمان برای قهرمانی در یورو 2024 را نمی بیند. هافبک سابق آلمان و چلسی از ذهنیت تیم ملی نسبت به کشورش انتقاد کرد و معتقد است شانس آنها برای قهرمانی برای اولین بار پس از آن این جام است. 1996 باریک هستند.

بالاک به پادکست ویلیام هیل گفت:سطح توقعات در آلمان بسیار پایین است، انتظارات بالا نیست، آلمان چیزی کم دارد. ما آنچه را که یکی از بزرگترین نقاط قوت ما بود، رقابت، نظم و انضباط و میل ما به پیروزی در بازی ها را از دست دادیم. به هر حال، ما همیشه تیمی نبودیم که از نظر فنی بهترین فوتبال را بازی می‌کردیم، اما وقتی نوبت به تکنیک، نظم و برنامه‌ریزی می‌شد، ذهنیت خاصی داشتیم.»

هانسی فلیک پس از باخت 4-1 در دیداری دوستانه مقابل ژاپن در سپتامبر و پیروزی در 12 بازی از 25 بازی خود، از سرمربیگری آلمان برکنار شد. یولیان ناگلزمن هدایت این تیم را بر عهده گرفت و اخیرا تیمش در دیدار مقابل فرانسه و هلند پیروز شد.

2007220

بالاک افزود: “این در مورد ذهنیت یک کشور است. ما کل سیستم آموزشی را تغییر دادیم. این فقط در فوتبال نیست، این یک مشکل برای این نسل است. نحوه صحبت ما با یکدیگر، نحوه صحبت ما در مورد آن در فوتبال حرفه ای، من نکن.” نمی دانم خیلی نرم شدیم یا نه، اما قدرتمان را از دست دادیم.

وقتی بالاک در مورد پیش بینی خود از نتیجه درگیری آلمان و انگلیس صحبت کرد: “سطح مشخصی از رقابت بین انگلیس و آلمان وجود دارد. همیشه چیز خاصی در مورد بازی با انگلیس وجود دارد. البته، شما هرگز نمی خواهید در برابر انگلیس شکست بخورید.”

مجله اخبار فوتبال خارجی