“گرفتن آن سخت است”: برونو فرناندز پس از باخت ویرانگر منچستریونایتد مقابل چلسی واکنش نشان داد – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد


برونو فرناندز، کاپیتان منچستریونایتد تاکید کرده است که باخت دلخراش 4-3 این باشگاه مقابل چلسی بسیار دشوار است.

یونایتد در استمفوردبریج به شکلی دراماتیک توسط آبی ها شکست خورد. مردان مائوریسیو پوچتینو از طریق کانر گالاگر و کول پالمر با دو گل پیش افتادند.

با این حال، یونایتد جنگید و قبل از استراحت برابری را به دست آورد. الخاندرو گارناچو سریع‌ترین بازیکنی بود که روی یک پاس ضعیف مویسس کایسدو قبل از دویدن روی دروازه چلسی و قرار دادن توپ در پشت دروازه بود. ضربه سر برونو فرناندز در دقیقه 39 بازی را به تساوی 2-2 رساند و زمینه را برای یونایتد فراهم کرد تا یک چرخش درخشان را رقم بزند.

در دقیقه 67، شیاطین سرخ توسط گارناچو به سومین بازی شب خود رسیدند که روی ارسال عالی آنتونی به پایان رسید.

یونایتد در حال حرکت بود و به نظر می رسید که به هر سه امتیاز می رسد تا اینکه در وقت اضافه تمام جهنم شکسته شد. دیوگو دالوت تعادل خود را از دست داد و نونی مادوکه را همراه خود در داخل جعبه پایین آورد. داور در دقیقه 100 یک پنالتی برای چلسی اعلام کرد و پالمر از روی ضربه نقطه اشتباهی نکرد. یک دقیقه بعد، پالمر خود را با هکتارها فضای داخل جعبه از یک روال تنظیم گوشه ای یافت. ملی پوش انگلیسی یک شوت زد که با انحراف بدی روبرو شد و آندره اونانا هیچ شانسی برای مهار آن نداشت.

این یک پایان بی رحمانه برای بازیکنان یونایتد و هواداران بود که در آستانه کسب پیروزی در خارج از خانه به یک رقیب بزرگ بودند.

قهرمان 20 بار انگلیس با 99 دقیقه و 17 ثانیه پیش بود، آخرین بازیی که یک تیم تا به حال در یک بازی لیگ برتر برتری داشته است و با شکست مواجه شده است.

پس از سوت پایان، فرناندز با TNT Sport (از طریق BBC) صحبت کرد و گفت: “بازی را در دست داشتیم و آن را واگذار کردیم.”

“مایوس کننده است. گرفتنش سخته در دقایق پایانی کنترل خوبی داشتیم. اما آنها دو موقعیت به دست آوردند و دو گل به ثمر رساندند.

از همان ابتدا باید خیلی سریعتر باشیم. ما از قبل می دانستیم که آنها به سرعت کرنر و پرتاب می کنند.”

جالب اینجاست که به نظر می رسید فرناندز با تن هاگ در مورد یک جنبه حیاتی از بازی تیم – تعداد شوت هایی که یونایتد دریافت کرده است – مخالف است.

یونایتد اکنون در 10 بازی لیگ برتر در سال 2024، 200 شوت دریافت کرده است. در مجموع این دوره، قرمزها با 500 شوت روبرو شده اند.

باشگاه در مقابل چلسی به تنهایی 28 شوت دریافت کرد.

آخر هفته گذشته از تن هاگ در مورد این روند نگران کننده سوال شد و او به سادگی آن را رد کرد. مرد هلندی به طرز باورنکردنی مدعی شد که تا زمانی که یونایتد گل می زند، مشکلی با تعداد شوت های ارسالی ندارد.

سرمربی 54 ساله پس از بازی با چلسی بار دیگر در مورد این موضوع سوال شد. او گفت: «مسخره است. ما نشان دادیم که گل های خورده در رده چهارم هستیم و بعد از آن همه با هم صحبت می کنند، ما خوب هستیم و به عنوان یک تیم دفاع خوبی داریم و دروازه بان خوبی هستیم، بنابراین من نمی توانم کاری انجام دهم.

فرناندز با این حال دیدگاهی کاملاً متفاوت با سرمربی خود داشت و اعتراف کرد که در واقع مشکل بزرگی است که مانع یونایتد شده است.

ملی پوش پرتغالی خاطرنشان کرد: «در بازی های گذشته، ما ضربه های زیادی دریافت کرده ایم. این در مورد دفاع از جعبه خود است.”

در مرحله بعدی فرناندز و هم‌تیمی‌هایش، کار دشوار رویارویی با لیورپول صدر جدول در اولدترافورد در روز یکشنبه است.

با نگاهی به آینده بازی، بازیساز گفت: “این یک بازی بزرگ است (یکشنبه مقابل لیورپول). نیازی نیست (به هم تیمی هایش) چیزی بگویم.»

او توضیح داد که اگر لازم باشد برای همکارانش توضیح دهد که چرا دیدار لیورپول یک دیدار بسیار مهم است، مشکل ساز خواهد بود.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.



https://thepeoplesperson.com/2024/04/05/its-difficult-to-take-bruno-fernandes-reacts-after-man-uniteds-devastating-loss-to-chelsea-278460/ منبع: