احتمال حذف هواداران بایرن در دیدار مقابل رئال


سرویس خبر شماره: 2015468
30 آوریل 1403 ساعت 9:30 ب.ظ.
5.1 هزار |

11نقطه نظر

ادامه جدال یوفا و بایرن

یوفا درباره اتفاقات دیدار شب گذشته بایرن مونیخ و آرسنال تحقیق خواهد کرد.

احتمال حذف هواداران بایرن در دیدار مقابل رئال

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، عصر چهارشنبه بایرن مونیخ موفق شد با تک گل جاشوا کیمیچ آرسنال را شکست دهد و به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یابد.

این بازی بدون حاشیه نبود. هواداران باشگاه مونیخی که به دلیل استفاده از مواد محترقه در دیدار بایرن مقابل لاتزیو و کپنهاگ از حضور در بازی خارج از خانه مقابل آرسنال محروم شدند، در بازی شب گذشته، دیگر از مواد محترقه و آتش بازی در سکوها استفاده نکردند. آنها در بنری خطاب به یوفا نوشتند: “ما هم تو را دوست نداریم، یوفا را حذف کن! از استادیوم ما برو بیرون.”

2012448

پس از این اتفاق و تماشای تماشایی هواداران در آلیانز آرنا، هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن، احتمال جریمه جدید را مطرح کرد: اگر یوفا به فوتبال اهمیت می‌دهد، چیزی که فکر می‌کنم به آن اهمیت می‌دهد، اتفاقات امشب را نادیده خواهند گرفت.»

با این حال به گزارش بیلد، به نظر می رسد از چشمی خبری نیست. اتفاقات شب گذشته در گزارش رسمی بازی درج می شود که به کمیته انضباطی یوفا ارسال می شود. سپس یوفا در مورد این رویدادها تصمیم گیری خواهد کرد که می تواند منجر به محرومیت هواداران بایرن مونیخ در بازی اول نیمه نهایی شود. این دیدار در ورزشگاه آلیانز آرنا برگزار خواهد شد.

مجله اخبار فوتبال خارجی