پورموسوی: ریسک کردیم و جواب گرفتیم


سرویس خبر شماره: 2015461
30 آوریل 1403 در 9:06 ب.ظ.
229 امتیاز خبر

1نقطه نظر

گل گهر به پول صد تا هوادار ما نیاز داشت؟

دیدار سرمربی استقلال خوزستان تا حدودی جنجالی بود و مسائل حاشیه ای بر مسائل فنی غلبه کرد!

پورموسوی: ریسک کردیم و جواب گرفتیم

به گزارش Sports Trois،پورموسوی صبح های خود را با شکایت آغاز کرد و گفت: من یک گله دارم از باشگاه گل گهر، ما نزدیک به صد هوادار اهوازی داشتیم و کمی با آنها بدرفتاری شد و جای مناسبی برای ماندن در ورزشگاه به آنها داده نشد و حداقل باید پشت نیمکت ما ظاهر می شدند، حتی وقتی مسابقه برای آنها رایگان است. آیا باشگاه گل گهر برای 100 هوادار ما پول نیاز داشت؟

پورموسوی درباره نحوه انجام این مسابقه گفت: بازی زیبایی بود و چهار گل زده شد و در فوتبال ما یک گل به زور زده می شود، همه از زیبایی بازی خوشحال بودند، البته طبیعی است که وقتی بازی 2-0 می شود هواداران ناراحت شوند. و در یک مسابقه سخت موفق شدیم امتیاز بگیریم.

در ادامه همایش بین خبرنگار حاضر در کنفرانس و سیروس پورموسوی رابطه ایجاد شد و سرمربی استقلال خوزستان در پاسخ گفت: برادرت سخنگوی باشگاه گل گهر شد؟ شکایت من بجاست و می گویم هواداران تیم باید پشت نیمکت ما باشند، قانون این است که هوادار باید پشت نیمکت تیم خودش باشد، چرا حرف های غیر منطقی می زنی، من می گویم قانون همین است و حرفی برای گفتن ندارم!

این بحث در ادامه در خصوص شرایط تمرینی استقلال خوزستان در سیرجان و پورموسویی عنوان کرد: وقتی گل گهر وارد اهواز شد در بهترین زمان به آنها زمین تمرین دادیم.

سرمربی استقلال خوزستان در پایان درباره بازگشت این تیم گفت: ما ریسک کردیم و فوتبال یعنی ریسک کردن، از دقیقه 88 رفتیم چهار چهار دو و گفتیم یا سه بر صفر است یا برمی گردیم. تعویض هایی که انجام دادیم، امیدوار بودیم بازی برگردد و از شما متشکرم. خدای من این اتفاق افتاد

مجله اخبار فوتبال داخلی