اخلال یکی از نزدیکان تامیروف با رد گزینه پرسپولیس/ باید 50 هزار دلار بدهی تا دیاباته را بیاورم!

اخلال یکی از نزدیکان تامیروف با رد گزینه پرسپولیس/ باید 50 هزار دلار بدهی تا دیاباته را بیاورم!

در اتفاقی عجیب و تنها دو ساعت پس از ارسال مدارک، دیابته با یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس تماس گرفت و به او گفت که به دلیل مشکلات خانوادگی نمی تواند به ایران بیاید و با پرسپولیس قرارداد ببندد. با خبر شدیم ایجنت نزدیک به شیرزد تمیروف از سران باشگاه پرسپولیس خواسته تا برای فسخ قرارداد مهاجم ازبکستانی، مبلغ دلالی شیخ دیاباته (حدود 50 هزار دلار) را به او بپردازند!

ظاهراً این درخواست عجیب و غیرعادی یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس را به دردسر جدی انداخت و با این نماینده درگیر شد اما در نهایت با وساطت اطرافیان به خیر گذشت. اما پس از دریافت 50 هزار دلار، ایجنت با اخراج شیرزد تامیروف موافقت می کند، اما تهدید می کند که اجازه خرید شیخ دیاباته را به پرسپولیس نمی دهد!

حالا مشابه ماجرایی که رضا درویش توصیف کرد، این بار در مورد شیخ دیاباته تکرار شد. عاملی که پول طلب می کند و باشگاه پرسپولیس را تهدید می کند و متاسفانه اراده ای برای برخورد با این دلالان وجود ندارد. دلال هایی که در فوتبال ایران و حتی تیم های بزرگ تقلب می کنند و مجانی پول به جیب می زنند و حالا با گستاخی بیشتر کار خود را انجام می دهند!



سرویس داخلی اخبار فوتبال

پیش از این رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در یک برنامه تلویزیونی گفته بود: اگر روز اول یک میلیون و 200 هزار یورو برای این بازیکن پول می دادم مجسمه من را می ساختند اما چون جلوی دلال ایستادم این اتفاقات افتاد. نکردیم و این اسپانسر را گرفتیم که قراردادش 400 درصد بالاتر بود تا زمانی که در فوتبال ما دلال وجود داشته باشد، این فوتبال راه به جایی نمی برد. از نظر رزومه اما این بروکرها مزاحم هستند مدیر برنامه راه و روش خاصی دارد اما بروکر فرق می کند یعنی از ایرانی بودن خجالت نمی کشند؟

شیخ دیاباته آزمایشات پزشکی خود را در قطر انجام داد و هیچ نگرانی مصدومیتی وجود نداشت. مهاجم سابق استقلال مدارک تاییدیه تست پزشکی، فرم فسخ قرارداد الغرافه، پاسپورت و سایر مدارک لازم را برای باشگاه پرسپولیس ایمیل کرد و سپس سران پرسپولیس برای این بازیکن بلیت رفتن به تهران را تهیه کردند و شیخ قرار بود این هفته به تهران بیاید. باشگاه پرسپولیس از آن رونمایی کرد.

پس از انتشار خبر رد شدن عضویت شیخ دیاباته در پرسپولیس، گمانه زنی های زیادی مطرح شد. از جمله می گویند از نظر مالی پیشنهاد بهتری وجود دارد و برخی معتقدند هجوم هواداران استقلال به صفحه دیاباته و درخواست آنها برای نیامدن این بازیکن به پرسپولیس در تصمیم شیخ تاثیرگذار بوده است.